شناسهٔ خبر: 68271417 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

کادرفنی سابق علیه سرمربی

هاشمی‌نسب و حجازی رودرروی نکونام

روزنامه جوان

سال گذشته درست بعد از توقف استقلال مقابل تراکتور در تبریز بود که هیئت مدیره استقلال عذر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه را خواست و سمیعی را به عنوان جایگزین او معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

 جوان آنلاین: استقلال این روز‌ها شرایطی بحرانی را سپری می‌کند، چراکه در آستانه هفته دوم، دو عضو سابق کادرفنی علیه سرمربی موضع‌گیری شدیدی کرده‌اند. درست چند ساعت بعد از آنکه مهدی هاشمی‌نسب تهدید کرد اگر او را رودرروی هوادار استقلال بگذارند بدون سانسور حرف خواهد زد، آتیلا حجازی هم جملاتی را بر زبان آورد که کمتر کسی انتظارش را داشت. صحبت‌هایی که ثابت کرد آرامش اخیر استقلال آتش زیر خاکستر بوده که نیاز به بهانه‌ای برای‌گر گرفتن داشته و گویا این بهانه را خود نکونام به دست دوستان و اطرافیانش داده است. 
سال گذشته درست بعد از توقف استقلال مقابل تراکتور در تبریز بود که هیئت مدیره استقلال عذر علی خطیر، مدیرعامل باشگاه را خواست و سمیعی را به عنوان جایگزین او معرفی کرد. خبری که واکنش جالب توجه نکونام را به دنبال داشت: «امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود، شاید هم یک هفته به یادماندنی. عده‌ای همه کار کردند که استقلال نتیجه نگیرد و با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید و وقتی این خبر در هواپیما اعلام شد همه تیم خوشحال شدند.» بدون شک با توجه به اختلاف‌نظر‌های شدید سرمربی با مدیرعامل، شادی زایدالوصف نکونام جای تعجب نداشت، اما تصور نمی‌شد کار نکونام با دستیارانش به جایی برسد که آن‌ها نیز به سرنوشت خطیر دچار شوند، اما برخلاف ظاهر ماجرا گویی رابطه سرمربی استقلال با هاشمی‌نسب و حجازی هم آنطور که تصور می‌شد صمیمانه نبوده که اگر غیر از این بود آن‌ها با دلخوری علیه نکونام مصاحبه نمی‌کردند، خصوصاً آتیلا حجازی که عمدتاً سمت و سوی حاشیه نمی‌رود. داستان از جایی شروع شد که پس از حضور چند ماهه حجازی به عنوان سرپرست استقلال در این باشگاه، ایمان عالمی به عنوان سرپرست آبی‌پوشان در فصل جدید معرفی شد، آن‌هم بلافاصله بعد از پاسخ مثبت به استعلام باشگاه استقلال برای حضور حجازی در باشگاه! مسئله‌ای که صحبت‌های جنجالی حجازی را به دنبال داشت: «این حرف‌ها و رفتار‌ها واقعاً زشت است و در حد باشگاه استقلال نیست. باشگاه استقلال خیلی بزرگ است، اما اسیر آدم‌های کوچک شده است. اشتباه از من بود که از آدم‌های کوچک انتظار صداقت داشتم.»
باشگاه استقلال، اما با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به صحبت‌های هاشمی‌نسب و حجازی تأکید کرد: «با کمال تأسف در روز‌هایی که تیم با همدلی و تلاش مضاعف در مسیر موفقیت گام برمی‌دارد، افرادی که ادعای دلسوزی نسبت به باشگاه را دارند، اقدام به نسبت دادن اظهارات خلاف‌واقع به مدیران و سرمربی تیم می‌کنند. بدیهی است که این اقدامات و هر صدایی که به آرامش استقلال آسیب بزند خیانتی بزرگ به استقلال و هواداران است.»

نظر شما