شناسهٔ خبر: 68269899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عالمی: از تمام پیشکسوتان استقلال رخصت می‌گیرم/ به همدلی نیاز داریم

تهران- ایرنا- مدیر فوتبالی استقلال گفت: بزرگ‌ترین اسلحه‌ای که امروز تیمی مثل استقلال می‌تواند به آن مسلح باشد، همدلی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا، ایمان عالمی مدیر فوتبالی استقلال امروز در گفت‌وگو با رسانه این باشگاه اظهار داشت: امروز که پس از سه دهه از عضویتم در خانواده بزرگ استقلال می‌گذرد، افتخار این را دارم که با مسئولیتی جدید در خدمت تیمی باشم که زندگی ورزشی‌ام را از آن دارم.

وی افزود: من که پیش از این به عنوان هوادار، بازیکن و مربی در خدمت این تیم بودم، امروز در کسوتی جدید همراه تیم مردمی و پرافتخار استقلال هستم. به عنوان بازیکن و مربی طعم قهرمانی را با استقلال چشیدم و امروز عطش این را دارم که در نقش سرپرست و مدیر تیم هم با استقلال بر قله فوتبال ایران بایستم.

مدیر فوتبالی استقلال اضافه کرد: این افتخار را داشتم که عضو تیم قهرمان آسیای استقلال در سال ۱۹۹۰ باشم و در کسب یکی از ۲ ستاره طلایی و واقعی استقلال که امروز همه خانواده به آن افتخار می‌کنند، سهیم باشم و امروز نیز تا سر حد امکان تلاش می‌کنم تا در کنار تیم بزرگ استقلال بتوانیم این موفقیت‌ها را تکرار کنیم.

عالمی ادامه داد: امروز با رخصت از محضر تمام پیشکسوتان عزیز استقلال و بزرگترهای خودم اینجا هستم و از این تریبون استفاده می‌کنم و از همه بزرگترهای خودم استمداد می‌طلبم. امیدوارم همه پیشکسوتان نیز با همدلی در کنار تیم و هواداران بر قدرت استقلال بیفزایند. بزرگ‌ترین اسلحه‌ای که امروز تیمی مثل استقلال می‌تواند به آن مسلح باشد، همدلی است که امیدوارم این همدلی بین تمامی اعضای تیم، هواداران، پیشکسوتان و حتی در بخش مجازی هواداران نیز بیش از پیش شکل بگیرد.

نظر شما