شناسهٔ خبر: 68268711 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

همزمان با آیین تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان قرچک؛

نمایشگاه «در آغوش وطن» افتتاح شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک؛ به مناسبت سالروز بازگشت شکوهمند دلیرمردان آزاده به میهن اسلامی آیین تجلیل از آزادگان شهرستان قرچک و افتتاح نمایشگاه «در آغوش وطن» با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده معظم شهدا و ایثارگر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه پوستر «در آغوش وطن» گفت: در این نمایشگاه 25 اثر از تصاویر مربوط به آزادگان در دوران اسارت و ایام بازگشت شکوهمند ایشان به میهن اسلامی در معرض دید عموم قرار می گیرد تا گوشه ای از تاریخ سراسر افتخار دوران هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده شود.

برزگر اظهار داشت: این تصاویر توسط خانواده معظم آزادگان جمع آوری شده و توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت نمایشگاه پوستر ارائه شده است تا مردم  و بویژه جوانان بیش از تلاش، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام و آزادگان سرافراز در اعتلای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاهی یابند.

درادامه ضمن شنیدن خاطرات آزادگان سرافراز آقایان بیگدلی و کلانتر در دوران اسارت، هدایایی توسط ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک به ایشان اهدا شد.

در این نمایشگاه که با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک برپا شده، تعداد 25 اثر از تصاویر مربوط به آزادگان در دوران اسارت و ایام بازگشت شکوهمند ایشان به میهن اسلامی از 27 تا 30 مرداد از ساعت الی 13 به مدت 4 روز در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک واقع در پارک پانزده خرداد در معرض دید  عموم قرار گرفته است .

 

 

نظر شما