شناسهٔ خبر: 68267734 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

رنجبر، نماینده موافق وزیر پیشنهادی راه: پیروزی رئیس جمهور پیروزی همه ماست / رئیس جمهور زنی محترم و کاربلد را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی کرده / خانم صادق تمامی پست‌های این وزارتخانه را به صورت پله‌ای طی کرده / بخشی از کمبودها نتیجه مدیریت ضعیف گذشته است

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور محترم زنی محترم و کاربلد را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی کرده است که قابل ستایش است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور محترم زنی محترم و کاربلد را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی کرده است که قابل ستایش است.
 
 فضل الله رنجبر، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از کارهای شما موضوع تعامل است. همه کمک کنند که رئیس جمهور بتواند وظایفی را که دارد انجام بدهد. اگر بتوانیم طوری رفتار کنیم که رئیس جمهور پیروز بشود پیروزی او پیروزی همه ماست. ایشان همچنین فرمودند باید هرچه زودتر کابینه دولت چهاردهم تشکیل و تصویب بشود. امین بودن صادق بودن از بن دندان معتقد بودن به جمهوری اسلامی از جمله صفاتی است که رهبر انقلاب برای وزرای پیشنهادی برشمردند. 
 
وی ادامه داد: نگاه و تطبیق با اسناد بالادستی از جمله برنامه‌های خانم صادق بوده است. نیمی از جمعیت کشور جامعه محترم زنان است. رئیس جمهور محترم زنی محترم و کاربلد را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی معرفی کرده است که قابل ستایش است. این اقدام رئیس جمهور خط بطلانی است بر معاندینی که خارج از مرزهای کشور هستند. خانم صادق تمامی پست‌های این وزارتخانه را به صورت پله‌ای طی کرده است. تلفیق دانش و تجربه در ایشان وجود دارد. جسارت و شجاعت ایشان یادگار شهید در وزارت راه و شهرسازی قابل ستایش است. 
 
رنجبر یادآور شد: فاصله میان بافت های جدید و قدیم، بحران فقر و بخشی از این کمبودها نتیجه مدیریت ضعیف گذشته است. نباید وعده‌هایی را که در مسکن اتفاق نیفتاده است  به گردن خانم صادق بیندازیم. با استفاده از مدیریت ایشان می‌توانیم محکم و بلند را برای حل مشکلات برداریم. وفاق و همدلی شما را جهت رای اعتماد بالا نیاز داریم.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما