شناسهٔ خبر: 68266937 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مدافع تیم ملی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

ایرنا

باشگاه پرسپولیس برای جانشین عبدالکریم حسن بار دیگر به سراغ مدافع تیم ملی رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، با جدایی عبدالکریم حسن از جمع سرخ‌پوشان پایتخت باشگاه پرسپولیس از همان روزهای نخست به دنبال جذب یحیی عطیه‌الله مدافع تیم ملی مراکش و باشگاه سوچی روسیه بود.

در شرایطی که در روزهای ابتدایی هفته قبل، توافقات لازم برای حضور عطیه الله در پرسپولیس فراهم شد بود اما به یکباره حضور وی در جمع سرخ‌پوشان منتفی شد و با اعلام باشگاه سوچی روسیه، یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ مراکشی با امضای قراردادی قرضی راهی الاهلی مصر شد و حضور وی در پرسپولیس منتفی شد.

در بین‌ گزینه‌های مدنظر باشگاه پرسپولیس برای جانشینی عبدالکریم حسن، نام میلاد محمدی مدافع ۳۰ ساله و ملی‌پوش باشگاه آدانا دمیرسپور ترکیه نیز دیده می‌شد. سرخ‌پوشان مذاکرات جدی‌ای را با این مدافع ملی‌پوش داشتند و توانستند علاوه بر اینکه محمدی را متقاعد کنند که به این تیم بپیوندد، رضایت باشگاه ترکیه‌ای را برای انجام این انتقال جلب کنند. سرخ‌پوشان در آستانه عقد قرارداد با محمدی بودند که در دقیقه ۹۰ با شیطنت یکی از تیم‌های لیگ برتری انتقال این مدافع به پرسپولیس منتفی شد.

حالا با پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه پرسپولیس بار دیگر شانس خود را برای جذب میلاد محمدی آزمایش کرده و در حال مذاکره برای جذب این بازیکن ملی‌پوش است. باید دید بعد از کش و قوس‌های فراوان آیا سرانجام سرخ‌پوشان پروژه جذب دفاع چپ را با جذب محمدی به سرانجام خواهند رساند یا نه؟

نظر شما