شناسهٔ خبر: 68266751 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اتابک حلقه پیوند دولت و بخش خصوصی است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: برای هدایت این وزارتخانه نیاز است که همکاری مستمر با بخش خصوصی وجود داشته باشد و با توجه به سابقه اتابک در بخش خصوصی وی میتواند به خوبی وزارت صمت را اداره و برنامه‌های تحول خود را اجرا کند. نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: برای هدایت این وزارتخانه نیاز است که همکاری مستمر با بخش خصوصی وجود داشته باشد و با توجه به سابقه اتابک در بخش خصوصی وی میتواند به خوبی وزارت صمت را اداره و برنامه‌های تحول خود را اجرا کند.

صاحب‌خبر -

رستگار یوسفی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا در خصوص پیشنهاد اتابک از سوی ریاست جمهوری جهت تصدی وزارت صمت گفت: با توجه به شرایط تولید و تجارت کشور انتخاب اقای اتابک عملی هوشمندانه از سوی رئیس جمهور بود.

وی ادامه داد: اتابک یک صنعتگر است و سال‌های سابقه فعالیت در صنایع مختلف به خصوص صنایع معدنی دارد و به خوبی با صنعت و معدن آشنا است و می‌تواند گلوگاه‌ها را برطرف کند از سوی دیگر با توجه به حضور در بخش خصوصی و اتاق بازرگانی ارتباط خوبی با فعالین اقتصادی دارد و می‌تواند همکاری و پیوند دولت و بخش خصوصی را بیش از پیش کند.

یوسفی با اشاره به برنامه ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی صمت گفت: در این برنامه اقای اتابک به دنبال تحول در صنعت خودرو، معادن و حوزه نظارتی اصناف بود که این نشان دهنده تسلط و آشنایی وی با وزارتخانه متبوع است.

نماینده مردم کرمانشاه جوانرود و پاوه در پایان تصریح کرد: برای هدایت این وزارتخانه عظیم نیاز است که همکاری مستمر و قوی با بخش خصوصی وجود داشته باشد و با توجه به اینکه اقای اتابک کارافرین هستند و عضوی از این قشر می‌تواند به خوبی وزارت صمت را اداره و برنامه‌های تحول خود را اجرا کند.

انتهای پیام/

نظر شما