شناسهٔ خبر: 68265741 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

این چمن هیچ مشکلی ندارد

رییس هیئت فوتبال شهر قدس جواب رحمتی را داد

این چمن هیچ مشکلی ندارد رییس هیئت فوتبال شهر قدس اعلام کرد چمن ورزشگاه شهدای این شهرستان هیچ مشکلی ندارد و اعتراضی به آن وارد نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بعد از برگزاری دیدار هوادار تهران و خیبر خرم‌آباد در ورزشگاه شهدای شهر قدس اعضای تیم میزبان و به خصوص سیدمهدی رحمتی به انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه پرداختند.

حالا با گذشت چند روز مسئولان فوتبالی شهرقدس اعلام کرده‌اند چمن این ورزشگاه هیچ مشکلی ندارد. خدابخش محمدزاده پودینه رئیس هیأت فوتبال شهر قدس در این خصوص گفت: «فکر می‌کنم که این گلایه‌ها فنی نیست و اینگونه صحبت‌ها بابت برخی موضوعات دیگر مطرح می‌شود. تیم هوادار در این زمین تمرینات خود را برگزار کرده است چطور روز بازی به آن معترض می‌شوند؟ خیلی از دوستان دوست ندارند که بازی‌های لیگ برتر در شهر قدس برگزار شود. تیم خیبر هم در این زمین بازی کرد اما هیچکدام از بازیکنان این تیم نسبت به چمن اعتراض نکردند.»

او افزود: «ممکن است برخی از دوستان از داخل همین شهر قدس نسبت به این موضوع دامن بزنند و یکسری دیگر از دوستان فکر می‌کنند که اگر بازی‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس برگزار شود، مدال افتخار به شهردار، فرماندار، اعضای شورای شهر شهر قدس و… می‌دهند.»

رییس هیئت فوتبال شهرقدس همچنین گفت: «چمن ورزشگاه شهدای شهر قدس کِشت آن جدید بوده و در ۶ ماه گذشته نگهداری بسیار خوبی از این چمن شده است. زمانی که من برای دیدار هوادار وارد ورزشگاه شدم، رحمتی اعلام کرد که چمن کوتاه نشده است و من به او اعلام کردم که در دو روز گذشته تیم شما در این زمین تمرین کرده و فکر نمی‌کنم که شرایط تمرین با شرایط بازی تفاوت آن‌چنانی داشته باشد چرا در دو روز گذشته صدای شما در نیامد؟ اگر تیم مهمان چنین ایرادی می‌گرفت طبیعی بود ولی تیمی که چندین نوبت در همین زمین تمرین داشته و روز بازی چنین ایرادی می‌گیرد غیر عادی است.»

 

انتهای پیام/

نظر شما