شناسهٔ خبر: 68265657 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی دفاع/

خودکفایی و نوآوری در وزارت دفاع باید مورد توجه قرار گیرد

میرمحمدی میبدی گفت: بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری باید خودکفایی و نوآوری در ابعاد امنیتی و دفاعی مورد توجه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سید جلیل میرمحمدی میبدی در مخالفت با وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: آقای نصیرزاده من در برنامه‌های شما ندیدم که چگونه می‌خواهید دولت را پای کار بیاورید تا بتوانیم به شما کمک کنیم که وضعیت معیشتی نیروهای مسلح را ارتقاء ببخشید.

وی افزود: شرکت‌های اقتصادی تحت نظارت وزارت دفاع زیاد است و تقاضا داریم که نظارت بر آنها به عنوان مطالبه مجلس در برنامه‌های شما گنجانده شود.

میرمحمدی میبدی تاکید کرد: بر اساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری باید خودکفایی و نوآوری در ابعاد امنیتی و دفاعی مورد توجه قرار گیرد. ایشان همچنین بر ترویج نهضت نرم‌افزاری و تولید و توسعه علوم فناوری و تحقیقات دفاعی تاکید داشته‌اند و ما از شما خواهش می‌کنیم که اهدافی که می‌تواند در تامین واسه مقام معظم رهبری شما را یاری کند را در پیش بگیرید.

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی دفاع افزود:مهمترین حکم قانونی برای تقویت بنیه دفاعی و بازدارندگی کشور اختصاص حداقل ۵ درصد از منابع بودجه عمومی و درآمدهای اختصاصی عنوان سهم تقویت بنیه دفاعی است.

صنایع تحت پوشش وزارت دفاع گسترگی بسیاری دارد خیلی از استان‌ها می‌توانند به شما کمک کنند و سرمایه‌گذار پای کار بیاورند و بتوانند از مزایای این صنایع در استان‌های خود بهره‌مند شوند. شفاف بفرمایید که چگونه می‌خواهید این مسئله را محقق کنید.

وی گفت: در بخش رزم نوین کاملا دارای اشراف هستید لذا خواهش می‌کنیم بفرماییدکه به منظور افزایش تاب آوری زیرساخت‌های نظامی و غیرنظامی حیاتی در برابر حملات سایبری و استفاده از فناوری‌های مخرب از طریق توسعه تحقیقات و به کارگیری‌های فناوری‌های نوین چه برنامه‌ای دارید. همچنین راهکار خود را برای آنکه مردم را پای کار بیاورید را به ما بگویید.

نماینده مخالف وزیر پیشنهاد دفاع افزود: آقای نصیرزاده شما وارث یک مجموعه قوی هستید که امروز نقطه قوت این ملت است. ما از شما خواهش داریم کمک کنید که بتوانیم نقطه قوت خود را هر روز تقویت کنیم؛ لذا اگر پاسخ‌های شما قانع کننده بود امیدواریم که مجلس به شما رای بالایی بدهد.

نظر شما