شناسهٔ خبر: 68265331 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آتش‌سوزی در جنوب فرانسه؛ ساکنان مجبور به تخلیه منازل شدند

آتش‌سوزی موجب از بین رفتن صد‌ها هکتار از جنگل‌های جنوب فرانسه شده و بسیاری از ساکنان را مجبور به تخلیه منازل مسکونی کرده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – بسیاری از ساکنان شهر فرونتینان در جنوب غربی فرانسه به دلیل آتش‌سوزی جنگل‌های کاج مجاور این شهر تخلیه شدند.

مقام‌های امنیت شهری محلی در ایکس گزارش دادند که در مجموع ۶۰۰ آتش‌نشان، ۱۱ هواپیما و دو بالگرد برای مهار آتش مستقر شده‌اند.

آتش‌سوزی که پیش از این ۷۴۰ هکتار از اراضی جنگلی را نابود کرده، در نزدیکی بزرگراهی از مونپلیه به مرز اسپانیا شعله‌ور شد، اما در حال حرکت به سمت داخل فرانسه به سمت کوه‌های گاردیول است.

<div id="video-display-embed-code_476933" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4789063/476933?width=400&height=300"></script></div>

فرونتینان، شهری با ۲۴ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی مونپلیه، طرح اضطراری محلی را حدود ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت محلی روز یکشنبه آغاز کرد.

شهردار فرانتینان به خبرگزاری فرانسه گفت که تخلیه‌ها شهروندان ادامه دارد و ده‌ها منزل مسکونی همچنان در خطر است.

<div id="video-display-embed-code_476934" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4789063/476934?width=400&height=300"></script></div>

خیابان‌های شهر به روی خودرو‌ها بسته شد تا آتش‌نشانان و پلیس بتوانند با آرامش بیشتری تردد کنند.

آتش‌نشانان برای اطفای حریق استخر‌های خانه‌های شخصی را در منطقه تخلیه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما