شناسهٔ خبر: 68265088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل امور مالیاتی استان اعلام کرد

تامین ۶۲.۵ درصد از اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام آذربایجان غربی

المیرا عسگری زاده

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با اعلام اینکه از کل مبلغ ۴۴۶ میلیارد تومان مورد نیاز برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام، مبلغ ۲۸۷ میلیارد تومان توسط مؤدیان مالیاتی تامین اعتبار شده است، اظهار کرد: طرح‌های معرفی شده در حوزه بهداشت و درمان بیشترین مشارکت مؤدیان مالیاتی را به خود اختصاص داده است و کل طرح‌های این حوزه به طور کامل تامین اعتبار شده است.

صاحب‌خبر -

جعفر پورمختار در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا به اجرای طرح نشان‌دار کردن مالیات ها در چهارچوب تکمیل فرم های تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم در مرداد ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: امسال در آذربایجان غربی ۴۳ پروژه نیمه تمام توسط سازمان برنامه و بودجه کشور انتخاب و معرفی شد تا مؤدیان با انتخاب خود تعیین کنند که مالیات پرداختیشان، صرف تکمیل کدام پروژه شود.

وی به مشارکت ۱۶ هزار و ۹۰۷ نفر مؤدی در طرح « نشاندار کردن مالیات‌ها» اشاره و اظهار کرد: پروژه های حوزه بهداشت و درمان از جمله احداث بیمارستان، مراکز بهداشتی، پایگاه سلامت، اورژانس و ... با استقبال ۴۰۷۱ مؤدی، بیشترین مشارکت کننده در تکمیل پروژه های نیمه تمام استان را به خود اختصاص داده است. 

این مقام مسئول اضافه کرد: پروژه‌های حوزه آموزش و پرورش با ۲۷۵۱ نفر و حوزه ورزش و تفریحات با ۲۷۳۱ نفرمؤدی، در رتبه‌های دوم و سوم مشارکت مؤدیان در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان قرار دارند.

پورمختار، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ۴۳ پروژه نیمه تمام استان آذربایجان غربی در قالب اجرای طرح نشاندار کردن مالیات ها را ۴۴۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:  مؤدیان مالیاتی در مرداد ماه سال جاری ۲۷۸ میلیارد تومان یعنی ۶۲.۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز را تامین کردند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های حوزه‌های بهداشت ودرمان، توسعه خدمات شهری، روستایی، عشایری و حوزه امداد و نجات به طور کامل تامین اعتبار شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان در خصوص مدت زمان اتمام و بهره‌برداری پروژه‌های « نشاندار کردن مالیات‌ها» نیز گفت: این پروژه‌ها قرار است تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسند. 

انتهای پیام

نظر شما