شناسهٔ خبر: 68265003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در بازدید از پروژه مطرح شد؛

آخرین خبرها از ساختمان «امید»/ التیماتوم «شفقت» عملی می‌شود؟

خرم‌آباد - «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان برای تعیین تکلیف بخشی از ساختمان جدید استانداری لرستان پایان شهریور را تعیین کرده، باید منتظر ماند و دید که این التیماتوم او عملی می‌شود یا نه.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت استاندار لرستان در تاریخ هفتم اردیبهشت‌ماه امسال از ساختمان جدید استانداری لرستان تحت عنوان برج «امید» بازدید کرد و در آن بازدید خطاب به معاون عمرانی خود و همچنین مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان، تأکید کرد: فردا صبح پروژه را برای انتخاب پیمانکار در سامانه بارگذاری کنید.

وی گفت: از فردا صبح شروع کنید کار را، من از مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان می‌خواهم که آخر ماه صفر و اول ما ربیع این بخش از پروژه را عملیاتی کند، در غیر این صورت تمام وسایل معاونت عمرانی را در ساختمان فعلی بیرون می‌اندازم! یا باید بروید در بیابان زندگی کنید یا در این ساختمان جدید.

آخرین خبرها از ساختمان «امید»/ التیماتوم «شفقت» عملی می‌شود؟

استاندار لرستان، افزود: خبرنگاران به شما ۱۰ تا ۱۵ روز هم تخفیف می‌دهند.

یک ماه دیگر موعد التیماتوم استاندار لرستان برای تعیین تکلیف این پروژه به سر می‌رسد، باید منتظر ماند و دید که این دستور «ابوطالب شفقت» عملی می‌شود یا نه.

ابوطالب شفقت استاندار لرستان صبح امروز دوشنبه در بازدید از ساختمان استانداری لرستان، اظهار داشت: وزیر کشور با اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال به‌منظور ادامه روند اجرایی ساختمان جدید استانداری موسوم به «امید» موافقت کرد.

وی عنوان کرد: تکمیل ساختمان «امید» هزینه سنگینی دارد و تلاش می‌کنیم با جذب دو هزار میلیارد ریال دیگر، مابقی تأسیسات و تجهیزات این طرح تکمیل شود.

استاندار لرستان با اشاره به بازدیدهای گذشته از این طرح، بیان داشت: هرچند امکان جانمایی بهتری برای این ساختمان وجود داشت؛ اما به‌هرحال تعیین تکلیف آن در این مدت دنبال شده است.

استاندار با بیان این که تاکنون حدود هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است، تصریح کرد: در بازدید اولیه چند اشکال جدی و یک اشکال معماری وجود داشت که مشاور باید بازنگری اساسی انجام می‌داد تا اتاق‌های پرنور متناسب با چارت تشکیلاتی احداث شود؛ چراکه کارمند باید در محل کار خود احساس آرامش داشته باشند.

آخرین خبرها از ساختمان «امید»/ التیماتوم «شفقت» عملی می‌شود؟

شفقت، ادامه داد: تغییرات معماری در فضای داخلی صورت گرفت و مقرر شد معاونت هماهنگی امور عمرانی تا آخر شهریور در این مکان مستقر شود به همین منظور دوطبقه از این ساختمان در حال تکمیل و بهره‌برداری است.

وی در خصوص راه دسترسی به ساختمان «امید» در محل بام خرم‌آباد نیز، گفت: جاده دسترسی از دو مسیر وجود دارد که هم اکنون جاده اولیه در حال آماده‌سازی است تا هم‌زمان با استقرار معاونت عمرانی و بخش‌های مربوط به این معاونت تا پنج هفته دیگر، بهره‌برداری شود.

نظر شما