شناسهٔ خبر: 68261443 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضور ۱۲۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور در نمایشگاه صنعت نساجی

تهران- ایرنا- سی‌امین نمایشگاه صنعت نساجی شامل ماشین‌آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی با حضور ۱۷۰ شرکت داخلی و ۱۲۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور از امروز (۲۹ مردادماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این دوره از نمایشگاه که تا یکم شهریورماه ادامه دارد، شرکت‌کننده‌ها از کشورهای آلمان، ایتالیا، تایوان، ازبکستان، تاجیکستان، کره جنوبی، ترکیه، پاکستان، اتریش، سوئیس، هند، ژاپن و چین جدیدترین تولیدات و خدمات خود در حوزه صنعت نساجی را ارائه می‌کنند.

بیش از ۲۹۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند که ضمن ارائه توانمندی‌های خود، زمینه‌های سرمایه‌گذاری، مبادلات تجاری و بازرگانی را فراهم کرده و با یکدیگر به گفتگو و تبادل اطلاعات نوین این صنعت می‌پردازند.

انواع تجهیزات، صنایع و خدمات مربوطه از جمله ماشین‌آلات نساجی، قطعات، چرخ خیاطی، ماشین‌های گلدوزی و دوخت و برش، انواع منسوجات خانگی، لوازم و قطعات وابسته، پارچه، پوشاک، انواع نخ، الیاف، رنگ، مواد تعاونی و انواع مواد اولیه صنایع نساجی، انواع نخ و مواد اولیه نساجی، منسوجات خانگی از جمله پتو، پارچه رومبلی و پرده‌ای، روتختی، سرویس‌های آشپزخانه، حمام و دستشویی و انواع پارچه جهت تولید پوشاک در این نمایشگاه عرضه و به نمایش درآمده است.

برگزاری ۱۲ کارگاه علمی و دو همایش تخصصی با حضور متخصصان و استادان دانشگاه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای بازدید چند هیات تجاری و بازرگانی خارجی، برخی از برنامه‌های جانبی سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی ایران است که در فضایی بالغ بر پانزده هزار متر مربع برپا شده است.

معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارخانه‌ها، شرکت‌ها، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، نمایش آخرین دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری‌ها به کشور، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی و کارآفرینی و اشتغال پایدار؛ مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

شرکت دانش بیان و استارتآپی و همچنین مراکز علمی و تحقیقاتی در نمایشگاه امسال حضور پررنگی دارند.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نساجی از امروز دوشنبه ۲۹ مرداد تا یکم شهریورماه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۵در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

نظر شما