شناسهٔ خبر: 68261412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرین‌رود:

مسکن از نیازهای اولیه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است

زهرا فتحی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرین‌رود گفت: با توجه به اینکه مسکن یکی از نیازهای اولیه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است در یک‌سال اخیر تعداد ۵۰ واحد مسکن مددجویی در بخش بزینه‌رود این شهرستان احداث و تحویل داده شده است.

صاحب‌خبر -

مهدی بیگدلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کمیته امداد در راستای رفع نیاز و توانمندی مددجویان طیف گسترده‌ای از خدمات را طراحی و متناسب با نیاز آن‌ها خدمات مختلفی ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه موضوع مسکن یکی از نیازهای اولیه خانواده‌هاست، افزود: از سنوات گذشته خدمات مسکن مددجویی همواره در برنامه‌های کمیته امداد بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زرین‌رود ادامه داد: مددجویان کمیته امداد در استفاده از طرح‌های سراسری احداث مسکن ممکن است به دلیل نداشتن تمکن مالی یا فقدان ارتباطات اجتماعی کافی یا نداشتن اطلاع مناسب از وضعیت استفاده این طرح‌ها، محروم شوند، در همین راستا کمیته امداد به عنوان یاور خانواده‌های تحت پوشش سعی در کمک به مددجویان دارد تا از ظرفیت‌های موجود کشور بهره‌مند و مشکل مسکن آن‌ها با هزینه کمتری رفع شود.

وی اضافه کرد: کمیته امداد خدماتی شامل مشاوره و مددکاری فنی، ارائه خدمات فنی و مساعدت مالی به صورت بلاعوض و ترغیب خیران را برای جهت‌دهی کمک‌ها به سمت مسکن فراهم کرده تا مشکل مسکن مددجویان مرتفع شود.

بیگدلو تصریح کرد: از آن‌جایی که ممکن است برخی مددجویان دارای مسکن باشند، اما فاقد سرویس بهداشتی و دیگر ملزومات هستند که سعی می‌شود در قالب فضای جانبی یا تعمیرات مسکن مددجویی کمک شود.

وی با بیان اینکه در یک‌سال اخیر تعداد ۵۰ واحد مسکن مددجویی با استفاده از کمک بلاعوض کمیته امداد و تسهیلات به‌سازی بنیاد مسکن در قالب توافقنامه‌های مختلف برای مددجویان بخش بزینه‌رود خدابنده احداث و تحویل داده شده است، افزود: ارزش خدمات ارائه شده در این بخش بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام

نظر شما