شناسهٔ خبر: 68261103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه فجر فارس:

تحقق دانشگاه اسلامی نیازمند حرکتی هوشمندانه است

زهرا عسگری

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اهمیت تحقق دانشگاه اسلامی در نظام اسلامی گفت: تحقق دانشگاه اسلامی نیازمند حرکتی هوشمندانه، هدفدار و پرتلاش است.

صاحب‌خبر -

سردار یدالله بوعلی امروز، ۲۹ مردادماه در بازدید از ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و در جمع کارکنان این ناحیه با بیان مطلب فوق گفت: فعالیت بسیج دانشجویی در دانشگاه مبتنی بر ساختن انسان‌هایی با معرفت، بابصیرت و با انگیزه در محیط های دانشجویی، همت در ایجاد تحولی بینشی و روشی برای شناخت جایگاه حقیقی علمی و عملی دانشگاه و تلاش برای حرکتی است که غایت آن دانشگاه اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به چیستی، چرایی و فلسفه دانشجو بودن گفت: دانشجو زمانی می‌تواند موفق شود که درک صحیحی از اهداف اصلی و فلسفه وجودی دانشگاه داشته باشد و اولویت خود را برای رسیدن به آن اهداف قرار دهد.

بوعلی با تاکید بر افزایش و ارتقای سطح آگاهی و قدرت خلاقیت دانشجو در راستای تربیت مدیران آینده افزود: بسیج دانشجویی با ایجاد ظرفیت‌های مختلف، در راستای ارتقای دانشجویان و دانشگاه گام بردارد.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم برای تامین نیازهای علمی، آموزشی و پژوهشی دانشجویان و ارتقای بنیه علمی گفت: برای توسعه فرهنگ اصیل و ناب اسلامی، تبیین و ترویج رفتار علوی، تعمیق معنویت و معرفت دینی، ترویج افکار و اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها تلاش ویژه و برنامه‌هایی مناسب طراحی شود.

بوعلی با بیان اینکه دانشجویان برای کمک به ارتقای کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی و طرح‌های کارشناسی در حوزه‌های مختلف تخصصی ارائه کنند، ادامه داد: نهضت تولید علم و رونق فناوری حرکتی زیبنده برای بسیج دانشجویی است نیاز به تقویت دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صحیح می‌توان بنیان‌های روحی، اخلاقی، نگرشی و بینشی جوانان را استوار و محکم بنا کرد.

انتهای پیام

نظر شما