شناسهٔ خبر: 68260568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توقیف خودرو سنگین حامل سوخت قاچاق در رباط کریم

رباط‌کریم - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی غرب استان تهران از اشراف اطلاعاتی پلیس و کنترل جاده ها و توقیف یک دستگاه خودروی سنگین حامل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رباط کریم خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ"داریوش صادقی فرد" روز دوشنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل محورهای موصلاتی در جاده رباط کریم به سمت کاظم آباد به یک دستگاه خودروی تریلر نفت کش مشکوک شده و موفق به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از خودروی سنگین توقیفی، ۳۲هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه اسناد و مدارک کشف شد و با هماهنگی مقام قضائی خودرو به همراه فرآورده نفتی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

به گفته سرهنگ صادقی فرد،کارشناسان ازرش گازوئیل قاچاق کشف شده را۲۰ میلیارد ریال برآورد براورد کردند.

معتادان متجاهر در شهرستان بهارستان تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در تشریح این خبر گفت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و به منظور زیباسازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان بهارستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: طی اجرای این طرح در تعداد ۱۱۲ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با اعلام این مطلب که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند، گفت: سامانه ۱۹۷ پلیس نیز آماده دریافت هر گونه تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد فرماندهی انتظامی از سوی شهروندان می باشد.

دستگیری ۱۰۱ خرده فروش و جمع آوری ۳۴۶ معتاد متجاهر در شهرستان بهارستان

سرهنگ مجید عسکری نیا فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر در اطراف تفرجگاه ها و پارک ها و سایر نقاط شهرستان بهارستان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این طرح را در بهارستان به مرحله اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در جریان اجرای این طرح با دستگیری ۱۰۱خرده فروش موادمخدر و۴ نفر قاچاقچی بیش از ۳ کیلو و۴۳۰ گرم انواع موادمخدر را کشف کرده و۳۴۶ نفر معتاد متجاهر را جمع آوری و جهت ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیاد تحویل دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر همیشه از الویت های پلیس بوده است، خاطرنشان کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در بلوار تعاون شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در خصوص بیان داشت: یکی از مهمترین اولویت های اجرایی و عملیاتی پلیس شهرستان شهریار اجرای طرح های امنیت اجتماعی می باشد.

وی در ادامه گفت: در همین راستا پلیس در پاسخ به مطالبات شهروندان مبنی بر برخورد با مزاحمان، جمع آوری و برخورد با صنوف غیرمجاز با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت ها اقدام به اجرای طرح پاکسازی در بلوار تعاون شهریار کرد.

سرهنگ فتاحی افزود: در جریان اجرای طرح در بلوار تعاون شهریار ۵ نفر دستگیر، ۱۲ عدد قلیان، ۶۱ عدد صندلی، یک عدد موتور برق، ۵۰ متر کابل برق و ۱۰ عدد لامپ جمع آوری و با تنظیم صورتجلسه تحول عوامل سد معبر شهرداری شد و به خودروهای تردد کننده در قالب دور دور در بلوار تعاون تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار پاسخ به مطالبات بحق شهروندان را اولویت پلیس دانست و از شهروندان خواست موضوعات و موارد مشکوک مرتبط با پلیس را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دستگیری ۱۴۶ نفر حاملان سلاح سرد در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجراء گذاشته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته مأموران انتظامی موفق به دستگیری ۱۴۶نفر متهم و کشف تعداد ۱۲۰ تیغه انواع سلاح سرد و یک قبضه کلت کمری در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک ها و بوستان ها شدند که از این تعداد دستگیری ها در جریان اجرای طرح، ۱۲نفر خرده فروش موادمخدر و ۱۴ نفر سارق نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت درمحلات و بوستان ها، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع موادمخدر را دارند، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان می توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با ما در میان بگذارند.

توقیف ۱۱۰ وسائط نقلیه فاقد پلاک و پلاک مخدوش در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده در فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان داشت: با اجرای طرح برخورد با خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دستکاری شده در سطح شهرستان اسلامشهر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد ۱۱۰دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: برخورد جدی با خودرو های پلاک مخدوش و ناخوانا در دستور کار است و پلیس اجازه نخواهد داد عده کمی از رانندگان قانون گریز باانجام تخلفات و هنجارشکنی های خود امنیت و آرامش دیگر شهروندان را مختل کرده و موجب بر هم زدن نظم و امنیت ترافیکی سطح معابر شهری شوند.

توقیف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین ۱۰ میلیاردی در شهرستان قدس

سرهنگ سید نظام موسوی فرمانده انتظامی شهرستان قدس در تشریح این خبر اظهارداشت: ماموران کلانتری ۱۳ ابریشم حین گشت زنی در یکی از محلات شهرستان قدس، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که در تردد در سطح شهر برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بود را توقیف و پس از هماهنگی قضائی به کلاتنری انتقال دادند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد موتورسیکلت توقیفی غیرمجاز و فاقد مدارک قانونی و به صورت قاچاق وارد کشور شده بود که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارجاع داده شد.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه ارزش مالی موتورسیکلت توقیفی از نظر کارشناسان، بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: طبق قانون تردد موتورسیکلت های سنگین فاقد مجوز در سطح شهر ممنوع بوده و در صورت مشاهده عوامل انتظامی و راهور اعمال قانون خواهند کرد.

برگزاری جلسه تعاملی پلیس غرب استان تهران با شهرداری باغستان

در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی وگسترش تعامل و همکاری با مسئولان شهرداری باغستان شهرستان شهریار و استفاده از توان و ظرفیت آنها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، جلسه مشترکی با محوریت تعامل و همکاری در اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی مشترک با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی استان،سرهنگ"خدایاری"، رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی استان،سرهنگ دوم"اتابکی"، شهردار باغستان،آقای"شمسایی"، کارشناس حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری باغستان،آقای بزرگمهر در شهرداری باغستان برگزار شد.

برگزاری تعاملی پلیس غرب استان تهران با شهرداری فردوسیه

در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی وگسترش تعامل و همکاری با مسئولان شهرداری فردوسیه شهرستان شهریار و استفاده از توان و ظرفیت آنها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، جلسه مشترکی با محوریت تعامل و همکاری در اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی مشترک با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی استان، سرهنگ"خدایاری"، رئیس اداره آموزش همگانی و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی استان،سرهنگ دوم"اتابکی"، شهردار فردوسیه،آقای"عموزاده"، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری فردوسیه،آقای "عموزاده" در محل شهرداری فردوسیه برگزار شد.

جمع آوری ۹۰ معتاد متجاهر در اجرای طرح آرامش در شهر در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در این خصوص اظهار داشت: در جریان اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح اسلامشهر اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های ایجاد شده در کمپ ها در روز گذشته تعداد ۹۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان اسلامشهر جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

سرهنگ علیزاده خاطرنشان کرد: پلیس اسلامشهر با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت این افراد با تمام توان پیگیر و آماده خدمتگزاری می باشد.

دستگیری کلاهبردار ۵میلیاردی توسط پلیس رباط کریم

سرهنگ"تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یک شهروند رباط کریمی به پلیس فتا و اعلام اینکه به منظور پیشرفت فرزندش در تحصیل، قصد داشته او را به خارج از کشور بفرستد که با شخصی در اینستاگرام آشنا می شود و شخص با ترفندهای متقلبانه، مبلغ ۵میلیارد ریال را از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتای رباط کریم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا شهرستان رباط کریم با اشراف اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی متهم را در یکی از شهرهای شمال شرق کشور شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و طی عملیاتی متهم را دستگیر کردند که در ادامه تحقیقات تخصصی پلیس، متهم به جرم خود معترف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم اظهار داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ کلانتری در پایان از شهروندان خواست: در فضای مجازی به راحتی اطمینان ننمایند و اطلاعات خود را در اختیار اشخاصی که هویت آنها در این فضا مشخص نیست قرار ندهند و در خرید های اینترنتی نیز به موارد اعلام شده در برنامه دقت کافی داشته باشند.

نظر شما