شناسهٔ خبر: 68257834 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تاکید بر مانع زدایی از اجرای پروژه های مشارکتی

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری در بازدید از پروژه های مشارکتی منطقه۵ بر تسریع در تکمیل عملیات عمرانی این پروژه‌ها تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین: نوید خاصه باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران دربازدید از ۲ پروژه مشارکتی در حال اجرا در اکباتان و صادقیه واقع در منطقه ۵، این منطقه را یکی از مناطق پر ظرفیت شهر در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها دانست و گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های در حال ساخت، شاهد تحول خوبی در این منطقه خواهیم بود.

او با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ مشارکت در منطقه ۵ طی سال‌های گذشته، این امر را ناشی از ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری و حاکی از مدیریت جهادی در این منطقه دانست و تصریح کرد: این دیدگاه، عامل مؤثری در اجرای پروژه‌های مشارکتی به ‌ویژه در حوزه مشارکت مدنی در سطح این منطقه شده است.

داوود گودرزی، شهردار منطقه ۵ نیز در این بازدید با قدردانی از رویکرد سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در پیگیری امور مربوط به پروژه‌های مشارکتی و رفع موانع برای سرمایه‌گذاران گفت: موضوعات مشارکتی همواره با چالش‌هایی برای طرفین و ریسک‌های سرمایه‌گذاری توام است و مشارکت فعالان اقتصادی در زمینه‌های گوناگون خدمات شهری که با صبوری، مدیریت شهری را در انجام وظایف خود مساعدت می‌کنند، جای تقدیر و تشکر دارد.

نظر شما