شناسهٔ خبر: 68257318 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

درگيري مستقيم نيروهاي قسام با نظاميان اشغالگر

صاحب‌خبر -
درگيري مستقيم نيروهاي قسام با نظاميان اشغالگر
خبرگزاری آریا - خبرنگار العالم از حملات مستقیم و درگیری نیروهای قسام شاخه نظامی حماس، با نظامیان صهیونیست در محورهای مختلف نبرد در باریکه غزه خبر داد.

خبرنگار شبکه خبری العالم در باریکه غزه گزارش داد: مقاومت فلسطین روز یکشنبه چندین راکت و خمپاره به سوی مواضع ارتش اشغالگر صهیونیستی، مکان‌های تجمع نظامیان و خودروهای آنان در مجاورت منطقه المطاحن و شهرک حمد و همچنین مقر نظامی مارس در سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک کرد.
بنابر این گزارش، گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس، همچنین از هدف قرار دادن دسته ای از نیروی های پیاده ‌ نظام صهیونیست با موشک یاسین-105 و درگیری با آنان از نقطه صفر خبر دادند .
گردان‌های القسام اعلام کردند که یک گروه از نیروی پیاده ‌ نظام صهیونیست متشکل از 10 سرباز را با موشک ضدنفر در محله تل الهوی واقع در جنوب شهر غزه هدف قرار دادند و اعضای این نیرو کشته یا زخمی شدند.
گروهان های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیز از اجرای چند عملیات علیه نظامیان اشغالگر خبر داد . این نیروها نظامیان صهیونیست را هنگام نفوذ به منطقه المطاحن در شمال شهر خان‌یونس، با خمپاره هدف قرار دادند.
بنابر گزارش خبرنگار العالم، گروهان های قدس همچنین با موشک 107 مقر فرماندهی و کنترل ارتش اشغالگر در شمال شرق خان‌یونس و همچنین مقر نظامی مارس را هدف گرفتند.

نظر شما