شناسهٔ خبر: 68257109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نماینده مجلس: اعضای گروهک تروریستی منافقین باید پاسخگوی ملت ایران باشند

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین کاملا قانونی است گفت: این جنایتکاران باید پاسخگوی ملت ایران باشند و امیدوارم قوه قضاییه با قاطعیت این موضوع را دنبال و رسیدگی کند.

صاحب‌خبر -

پیمان فلسفی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برگزاری دادگاه منافقین بیان کرد: گروهک تروریستی منافقین طی سال‌های بعد از انقلاب ظلم بسیاری را بر مردم ایران روا داشتند و با ترور‌های ناجوانمردانه خون‌های ناحقی را بر زمین ریختند.

نماینده مردم اسلامشهر، پردیس، تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین ترور‌های کور زیاد را انجام دادند، شخصیت‌های برجسته‌ای را از ما گرفتند و مردم متدین و دین‌مدار ما را مورد تهدید و هجمه قرار دادند.

وی گفت: دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی منافقین باید به این جرایم رسیدگی کند و کسانی که مسبب ظلم به مردم شریف کشورمان بودند باید پاسخگو باشند.

فلسفی اذعان کرد: برگزاری دادگاه محاکمه اعضای گروهک تروریستی کاملا قانونی است و کسانی که در ترور مردم مظلوم کشورمان دخیل بودند باید مجازات شوند. در این دادگاه حق داشتن وکیل به اعضای این گروهک تروریستی داده شده است و بعد از صدور رای دادگاه برخورد قضایی مناسب نیز با آنان صورت خواهد گرفت.

نماینده مجلس دوازدهم گفت: منافقین به راحتی در کشورهای دیگر زندگی و تردد می‌کنند در حالی که مجرم هستند و هر کدام از جرائم آنان مجازات‌های خاصی دارد. این جنایتکاران باید پاسخگوی ملت ایران باشند و امیدوارم قوه قضاییه با قاطعیت این موضوع را دنبال و رسیدگی کند.

پانزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، روز سه‌شنبه (۱۹ تیرماه) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری و همچنین وزیری، نماینده دادستان در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به‌صورت علنی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما