شناسهٔ خبر: 68255137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لا حضور جمعی از مسوولان و هنرمندان کردستان انجام شد؛

رونمایی ازپوستر سومین جشنواره ملی خوشنویسی جوانان زیر20سال زریبار

مریوان-پوستر سومین جشنواره ملی خوشنویسی جوانان زیر بیست سال «زریبار» با حضور جمعی از مسؤولان کردستان رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان شامگاه یکشنبه در این آئین ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و با تشکر از زحمات دبیر جشنواره و ستاد برگزاری جشنواره و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان مریوان برای میزبانی ۲ دوره گذشته این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره از ابتکارات هنرمندان خوشنویسی مریوان بود که بحمدالله به شکل ملی برگزار می‌شود.

علی اصغر دریایی ابراز امیدواری کرد: جشنواره ملی خوشنویسان زریبار در آینده به صورت بین‌المللی برگزار شود.

وی ضمن اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعدد و مختلف فرهنگی و هنری در استان فرهنگی کردستان، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی و هنری شهرستان مریوان، میزبانی این رویداد فرهنگی به مریوان واگذار شده است.

محمد بهرامی رئیس انجمن خوشنویسان مریوان نیز با ارائه گزارشی از ۲ دوره گذشته این جشنواره گفت: با توجه به برگزاری مناسب و استقبال مناسب شرکت کنندگان از سراسر ایران و با توجه به حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان و اداره کل استان امیدواریم جشنواره امسال با کیفیت بهتر و استاندارد بالاتری برگزار شود.

گفتنی است؛ سومین جشنواره ملی خوشنویسی جوانان زیر بیست سال «زریبار» با دبیری محمد بهرامی از ۱۰ تا ۱۷ شهریور سال‌جاری در مریوان برگزار خواهد شد.

نظر شما