شناسهٔ خبر: 68250622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دلیل صدای انفجار خیابان صائب اصفهان چه بود؟

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:حادثه نشست گاز در شبکه داخلی یک واحد مهمان‌پذیر واقع در خیابان صائب اصفهان مجروح به انفجار و ایجاد صدای مهیب در خیابان صائب و محدوده‌های اطراف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، منصور شیشه‌فروش با بیان اینکه صدای انفجار خیابان صائب ناشی از  حادثه نشت و انفجار گاز بود، اظهار داشت: صبح امروز حادثه نشست گاز در شبکه داخلی یک واحد مهمان‌پذیر واقع در خیابان صائب اصفهان مجروح به انفجار و ایجاد صدای مهیب در خیابان صائب و محدوده‌های اطراف شد.

وی افزود:  پس از دریافت گزارش حادثه، بلافاصله نیروهای امدادی، عوامل اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و نسبت به کنترل حادثه و ایمن‌سازی محل اقدام کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان یادآور شد: خوشبختانه این حادثه خسارتی جانی در پی نداشت و تنها یک به صورت سطحی مجروح  و به مرکز درمانی منتقل شد.

وی در ادامه بر لزوم رعایت اصول ایمنی در تاسیسات و شبکه‌ها تاکید کرد و گفت:تمامی اماکن تجاری عمومی اداری و نیزمسکونی موظفند نسبت به پایش مستمر وضعیت ایمنی شبکه های گاز و برق .نشت یابی و ایمن سازی تاسیسات در برابر حریق و حادثه اقدام کنند.

انتهای پیام/170

نظر شما