شناسهٔ خبر: 68250182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

لزوم برگزاری مراسم اربعین برای جاماندگان سفر اربعین

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم برگزاری مراسم اربعین برای کسانی که از جاماندگان این سفر معنوی هستند، در تبریز و استان تاکید کرد. نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم برگزاری مراسم اربعین برای کسانی که از جاماندگان این سفر معنوی هستند، در تبریز و استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام مطهری در یکصد و بیست و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌ شرقی افزود: اجتماع عظیم پیاده‌روی اربعین رویدادی بسیار مهم است و ستاد اربعین استان برای جابجایی زائران، اسکان و خدمات‌دهی به آنان در این سفر معنوی باید تمام تلاش خود را بکند تا این سفر به بهترین شکل انجام شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این باید شورایی هم در استان تشکیل شود تا مراسم اربعین برای کسانی که از جاماندگان این سفر معنوی هستند در تبریز و استان برگزار شود.

وی با تاکید بر نقش مهم کمیته‌های ذیل نظر شورای فرهنگ عمومی ‌گفت: کمیته‌های تخصصی شورا می‌بایست بیش از پیش فعال شوند و از این پس معیار و میزان همکاری دستگاه‌ها با شورای فرهنگ عمومی فعالیت و مصوبات کمیته‌های ذیل شورا خواهد بود.

وی ادامه داد: کمیته‌های ششگانه شورا باید مسائل مختلف جامعه را در ابعادی گسترده مورد توجه و دقت نظر قرار دهند و نتایج آن را برای تصمیم‌گیری در اختیار شورا قرار دهند.

انتهای پیام

نظر شما