شناسهٔ خبر: 68249918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

در گفت‌وگو با ایسکانیوز؛

نمایش روایت عشق، روایتی از عاشقانه‌های کربلا است

سرپرست گروه فرهنگی هنری مذهبی طلوع گفت: نمایش روایت عشق، روایتی از عاشقانه‌های کربلا است  که شامل پنج پارت ذیل می‌باشد. در این برنامه شهادت حضرت علی اکبر (ع)، حضرت قاسم (ع)، حضرت عباس(ع)، امام حسین (ع) و خرابه شام و شهادت حضرت رقیه(ع) ‌به نمایش گذاشته می‌شود.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، محمد صالح‌فر سرپرست گروه فرهنگی هنری مذهبی طلوع در گفت‌وگو با ایسکانیوز گفت: نمایش روایت عشق، روایتی از عاشقانه‌های کربلا است که شامل پنج پارت ذیل می‌باشد. در این برنامه شهادت حضرت علی اکبر (ع)، حضرت قاسم (ع)، حضرت عباس(ع)، امام حسین (ع) و خرابه شام و شهادت حضرت رقیه(ع) ‌ به نمایش گذاشته می‌شود.

ایسکانیوز: علت ساختن تئاتر روایت عشق چه چیزی بود؟

سرپرست گروه فرهنگی هنری مذهبی طلوع گفت: تلاش همه اعضا گروه این است که بحث عاشورا و بحث فرهنگ عاشورایی را تا حد توان به طریق نمایش رواج بدیم و خداروشکر تا الان هم به مدد خود آقا اباعبدالله الحسین موفق بودیم.

ایسکانیوز: ملاک‌ها برای انتخاب بازیگر چه بوده است؟

صالح فر گفت: مهم‌ترین ملاک اخلاق دینی است که خداروشکر بازیگران و عوامل نمایش از صمیم قلب در این ۸ ماه گذشته شبانه روز مشغول تمرین هستند تا کارهایی به این زیبایی و باکیفیت رو تقدیم مخاطبان عزیز کنیم.

ایسکانیوز: تاکنون چند بار در خراسان شمالی روی صحنه رفتید؟

صالح فر اظهار کرد: ٣ اجرا در خراسان شمالی داشتیم. امیدواریم به امید خدا بتونیم در نقاط دیگر استان اجرا داشته باشیم.

ایسکانیوز: آیا به جز خراسان شمالی در استان دیگری هم اجرا داشتید؟

محمد صالح فر گفت: بله، در اکثر شهرهای استان خراسان رضوی اجرا داشتیم و خداروشکر در کربلا هم اجرای نمایش خواهیم داشت و انشاالله سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را در کشور عراق در موکب‌های عراقی پخش خواهیم کرد و پرچم کشور عزیزمان رو به اهتزاز در خواهیم آورد.

ایسکانیوز: استقبال مردم از نمایش روایت عشق چطور بوده است؟

سرپرست گروه فرهنگی هنری مذهبی طلوع اظهار کرد: فوق العاده بود. این استان مردمی شهید پرور و مردم انقلابی و عاشورایی دارد و در هر سفر که در خدمت مردم عزیز بجنورد هم بنده و هم تیم ۵۰ نفره گروه فرهنگی هنری مذهبی طلوع از این استقبال مردم لذت بردیم.

خبرنگار: فاطمه پروین

انتهای خبر/

نظر شما