شناسهٔ خبر: 68248978 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

عکس/ خیال نکونام و استقلال از چپ راحت شد

مدافع چپ جدید استقلال نمایش مطمئنی در نخستین بازی رسمی با پیراهن تیم محبوبش داشت.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استقلال در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر مقابل شمس‌آذر که موفق به کسب پیروزی ارزشمند خارج از خانه شد، سه بازیکن جدید را در ترکیب داشت و با جواد نکونام با بهره‌مندی از میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی، سر و شکل خوبی به شکل بازی تیمش در آن جناح داده بود تا در فاز دفاعی و هجومی موفق کار کنند.

میلاد زکی‌پور که پس از دو سال درخشان در سپاهان تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و دوباره به استقلال و تیم محبوبش بازگشت، در نخستین بازی فصل جدید عملکرد مطمئنی در فاز دفاعی و نمایش خطرناکی در بخش هجومی داشت تا بتوانند از این بازی سخت سه امتیاز را بگیرند و از همین حالا بالاتر از پرسپولیس بایستند.

2069818

این مدافع چپ که پس از چهار فصل دوری و بازی در گل‌گهر سیرجان و سپاهان دوباره به استقلال بازگشت، اولین بازی رسمی خود را مقابل شمس‌آذر انجام داد و نگذاشت از سمت او موقعیت خطرناکی شکل بگیرد و یکی از بهترین‌های آبی پوشان بود.

زکی‌پور که روزهای خوبی در استقلال داشته، اکنون با تجربه بالاتر و کیفیت فنی خوبی که در سپاهان به نمایش گذاشت، می‌خواهد بهترین عملکردش را زیر نظر نکونام ارائه بدهد تا بتوانند در پایان فصل جام بگیرند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما