شناسهٔ خبر: 68247155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی چندمنظوره در محله ستارخان

شهردار منطقه ۲ گفت: مجموعه فرهنگی، ورزشی چندمنظوره محله ستارخان در راستای رسیدگی به درخواست شهروندان به عنوان یکی از طرح‌های توسعه محلی در ضلع شمال شرقی بوستان شاهین احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با اشاره به کمبود سرانه ورزشی منطقه گفت: مجموعه فرهنگی و ورزشی چند منظوره با زیربنای ۳۵۰۰ مترمربع  در دو بخش سالن چند منظوره ورزشی و سرای محله درضلع شمال شرقی  بوستان شاهین احداث می شود.


وی با بیان اینکه توسعه و افزایش زیرساخت های ورزشی و فرهنگی متناسب با نیاز محلات یکی از مطالبات شهروندان منطقه است گفت:  فضای مذکور درسال های گذشته به شهربازی اختصاص داشت که با توجه به فرسودگی وسایل بازی و همچنین  ایجاد مزاحمت به ساکنین،بنا به درخواست شهروندان جمع آوری و به یک فضای بی دفاع شهری تبدیل شده بود.


صالحی ادامه داد: به دنبال درخواست شهروندان محله ستارخان مبنی برتوسعه سرانه  ورزشی این محله، و همچنین فرسودگی ساختمان فعلی سرای محله ستارخان، مدیریت شهری منطقه پس از شناسایی  ظرفیت های محلی، احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی چند منظوره را درقالب طرح من شهردارم طراحی و پس از ثبت نظرات شهروندان،این پروژه درقالب طرح توسعه محلی اجرا می شود.

انتهای پیام/

نظر شما