شناسهٔ خبر: 68246452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

یاغی به استقلال برمی‌گردد؟ | روزنو

پیشکسوت استقلال از هواداران خواست تا از کادرفنی و بازیکنان حمایت کنند و آن‌ها را برای ادامه فصل به آرامش و صبوری دعوت کرد.

صاحب‌خبر -
روزنو :

وضعیت مهدی هاشمی نسب برای همکاری با استقلال نامشخص است. در این میان، اخبار متناقض زیادی به گوش می رسد که البته مربی فصل قبل آبی ها، شفاف سازی در این خصوص را برعهده نکونام گذاشته بود که سرمربی استقلال نیز در نشست پس از بازی با شمس آذر، از پاسخ به این سوال طفره رفت.

شب گذشته پیشکسوت استقلالی ها طی یک گفتگو لایو اینستاگرامی در خصوص وضعیت باشگاه استقلال و همچنین اولین پیروزی شاگردان نکونام گفت.

علیرضا واحدی نیکبخت در ابتدای صحبت هایش گفت: ابتدا به هواداران، سپس به کادرفنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم. هرچند در دیدار مقابل شمس آذر، نکونام از خریدهای خارجی‌اش به‌طور کامل استفاده نکرد، اما باز هم پتانسیل بالایی را در این تیم دیدم.

نیکبخت همچنین در خصوص حضور مجدد نکونام به‌عنوان سرمربی آبی‌ها ابراز خوشحالی کرد و گفت: «خداروشکر که امسال هم جواد نکونام سرمربی استقلال است.»

وی در مورد مشکلات و حواشی به‌وجود آمده در خصوص مهدی هاشمی‌نسب و عدم حضور وی در کنار نکونام و کادرفنی نیز این‌گونه پاسخ داد: «قطعاً هم جواد و هم مهدی از دوستان خوب و صمیمی من هستند و سوءتفاهمی که در این باره به‌وجود آمده، به‌زودی حل‌وفصل می‌شود. قول می‌دهم هاشمی‌نسب به جمع کادرفنی باشگاهی که متعلق به خودش است، برمی‌گردد و باید به آقایانی که از نبود مهدی خوشحال‌اند، بگویم زیاد خوشحالی شما دوام نمی‌آورد.»

علیرضا واحدی نیکبخت در ادامه از حضور VAR و همچنین فرهنگ بازیکنان ابراز خرسندی و رضایت کرد و گفت: «خوشحالم که با آمدن VAR نشان دادیم فرهنگ استفاده و پذیرفتن تصمیمی که کمک ویدئویی می‌گیرد را هم داریم.»

پیشکسوت آبی‌های پایتخت در پایان از هواداران خواست تا از کادرفنی و بازیکنان حمایت کنند و آن‌ها را برای ادامه فصل به آرامش و صبوری دعوت کرد.

نظر شما