شناسهٔ خبر: 68246011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در گفتگو با خبرنگاران :

بزودي با حضور استاندار مازندران از مدال‌آوران تجليل خواهد شد

صاحب‌خبر -
بزودي با حضور استاندار مازندران از مدال‌آوران تجليل خواهد شد

خبرگزاری آریا- مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، همواره قدردان خبرنگاران هستیم.

به گزارش خبرنگارآریادرساری:علی رجبی درآیین تجلیل از خبرنگاران مازندرانی که به همت هیات تیراندازی مازندران برگزار شد، با تقدیر و تشکر از جامعه رسانه‌ای علی‌الخصوص رسانه‌های ورزشی اظهار کرد: همواره قدردان خبرنگاران هستیم و به همت برخی از هیات های ورزشی، نشست‌های خبری در حوزه های مختلف ورزشی به‌همراه قدردانی از خبرنگاران برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از حضور و درخشش هانیه رستمیان المپین مازندرانی گفت: 20 درصد از ورزشکارانی که در المپیک پاریس شرکت کردند از مازندران بودند و یک سوم مدال‌های تیم ملی در این المپیک نیز توسط ورزشکاران استان کسب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن تقدیر از مدال‌آوران المپیک، بیان داشت: بزودی با حضور استاندار مازندران از مدال‌آوران تجلیل خواهد شد. ضمن اینکه در مهرماه نیز در مراسمی ویژه از همه ورزشکاران استان که در المپیک پاریس حضور داشتند، قدردانی خواهد شد.

رجبی ادامه داد: من بارها گفتم برخی استان‌ها در صنعت جایگاه ویژه‌ای دارند و استان مازندران در ورزش جایگاهی برجسته دارد و در آمایش سرزمینی لازم است این ظرفیت دیده شود و اصحاب رسانه نیز به ما کمک کنند تا این ظرفیت‌ها شناخته شود.

وی همچنین ضمن قدردانی از دکتر بهروز اسکندرنیا رئیس هیأت تیراندازی استان گفت: ایشان زندگی و کار خود را وقف این ورزش کردند و طی همین مدت دستاوردهای بزرگی را در هیات تیراندازی شاهد هستیم و لازم است ما قدردان این تلاش‌ها باشیم.

 

نظر شما