شناسهٔ خبر: 68244851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

رفع فقر و محرومیت از اهداف کمیته امداد امام است

زهرا فتحی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: رفع فقر و محرومیت، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است.

صاحب‌خبر -

روح‌الله صالحی امروز (۲۸ مرداد ماه) اظهار کرد: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعطای ۲۲۸ سری لوازم خانگی به مددجویان زنجانی، بیان کرد: این اقلام شامل یخچال فریزر، آبگرمکن گازی دیواری، بخاری گازی، اجاق گاز، تلویزیون، ماشین لباسشویی، فرش و پنکه بود و بین افراد تحت حمایت که درخواست خانواده در سبد نیازمندی آنها در سامانه سها ثبت شده بود توزیع شد.

او همچنین از اهدای ۹۴ فقره کمک‌هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی خبر داد و گفت: فراهم کردن زمینه ازدواج زوج‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد از طریق آموزش‌های فکری و فرهنگی، پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و اهدای جهیزیه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی با هدف ترویج ازدواج آسان از اقدامات و برنامه‌های مهم این نهاد است.

صالحی به سایر اقدامات مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان درباره ازدواج آسان اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای نوعروسان و دختران در آستانه ازدواج و همچنین کلاس‌های مشاوره برای دختران بازمانده از ازدواج از رویکردهای اصلی کمیته امداد برای ترویج ازدواج آسان است.

وی با قدردانی از مشارکت خیران در همراهی با طرح‌های حمایتی این نهاد، با اشاره به اینکه براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده برای تأمین نیازهای ضروری تمام خانواده‌های تحت حمایت نیاز به مشارکت و همراهی بیشتر خیران در راستای ایجاد هم‌افزایی در این بخش است، گفت: مشارکت خیرین اثرگذاری بالایی در برنامه‌های این نهاد دارد و در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف بسیار اثرگذار است. امیدواریم با بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی زمینه تأمین اقلام مورد نیاز مددجویان تحت حمایت فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان افزود: خیرین نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند برای کمک به تامین اقلام ضروری از طریق کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* یا شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در این زمینه مشارکت کنند.

انتهای پیام

نظر شما