شناسهٔ خبر: 68244380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

۳۴۵ هزار زائر اربعین از مرز خسروی تردد کردند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز دوازدهم این ماه، حدود ۳۴۵ هزار زائر اربعین از طریق پایانه خسروی تردد داشته‌اند.

صاحب‌خبر -

سردار مهدی حاجیان در جریان بازدید از پایانه مرزی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته (شنبه بیست‌وهفتم مرداد) ۷۴ هزار و ۳۶۹ زائر از این مرز تردد داشته‌اند.

وی افزود: از این تعداد، ۵۷ هزار و ۲۵۷ زائر از کشور خارج و ۱۷ هزار و ۱۱۲ نفر به کشور وارد شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با احتساب جمعیت ورودی و خروجی از مرز خسروی طی ۲۴ ساعت گذشته، از ابتدا تا پایان روز دوازدهم ماه صفر (شانزدهم تا بیست‌وهفتم مرداد) نزدیک به ۳۴۵ هزار زائر تردد داشته‌اند.

سردار حاجیان با اشاره به تسهیل خروج زائران از مرز خسروی، اضافه کرد: کارهای خروجی این افراد بدون هیچ معطلی و در عرض کمتر از پنج ثانیه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همه امکانات لازم در پایانه خسروی برای پذیرایی از زائران فراهم است، افزود: همکاران ما در قسمت‌های مختلف آماده ارائه هرگونه خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت مناسب پارکینگ‌های تعبیه شده در مرز خسروی، گفت: این پارکینگ‌ها همگی شماره‌گذاری شده و به دوربین‌های مدار بسته مجهز است؛ بنابراین زائران با خیالی آسوده می‌توانند خودروهای خود را در پارکینگ قرار دهند.

نظر شما