شناسهٔ خبر: 68242531 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از ۲ هزار واحد صنفی همدان بازرسی شدند

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۱۱۸ مورد بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی استان انجام شد.

صاحب‌خبر -

مرضیه یونسی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از تشکیل ۲۷۶ تیم بازرسی مشترک از آغاز سال در استان همدان خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری طرح های ویژه ماه رمضان، ماه محرم و صفر اظهار کرد: با تشکیل هزار و ۳۱۷ پرونده تخلف و رسیدگی فوری، متخلفان به پرداخت ۵۱ میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال محکوم شده اند.

یونسی افزود: با شروع طرح ویژه اربعین و ایام پایانی ماه صفر، تعزیرات حکومتی همدان به منظور تکریم خیل عظیم زائران حسینی تمام امکانات و ظرفیت های خود را به صورت شبانه روزی برای تشدید و تقویت نظارت ها به کار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در ادامه از کسب رتبه برتر در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی خبر داد و گفت: کسب رتبه برتر در محور شعار سال "مهار تورم و رشد تولید " در این جشنواره برای سومین سال متوالی افتخار زرینی دیگر برای این مجموعه پر تلاش و سخت کوش است.

وی افزود: این موفقیت حاصل تلاش همه همکاران و اجرای طرح های ابتکاری تعزیرات حکومتی استان از جمله گشت مشترک مدیران و گشت بازرسی شبانه است که موید حضور موثر و جهادی تعزیرات حکومتی استان در بازار در راستای کنترل قیمت ها و حمایت همه جانبه از حقوق مصرف کنندگان است.

جلوگیری از تحویل ۵۰ تن گندم دارای ناخالصی به سیلوها

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از کشف ۵۰ تن گندم غیر متعارف و جلوگیری از بارگیری و تحویل آن به سیلو در گشت های مشترک شهرستان ملایر خبر داد.

یونسی گفت: گشت مشترک شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر برای نظارت بر روند خرید گندم توسط تسهیل گران و تحویل به سیلو های گندم برگزار شد.

وی اظهار کرد: با حضور تیم گشت مشترک در واحد صنفی جمع آوری گندم، متخلفان در حال مخلوط کردن گندم و ناخالصی غیر متعارف مشاهده و ۵۰ تن گندم در حال بارگیری توقیف شد و با نمونه بردای از محموله برای کارشناسی تکمیلی و تشکیل پرونده تخلفاتی تحویل اداره جهاد کشاورزی و پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: پس از کسب اخبار مبنی بر مخلوط کردن گندم با ضایعات و ناخالصی برای تحویل به سیلوها ، رئیس اداره تعزیرات حکومت ملایر به همراه نمایندگان ادارات جهاد کشاورزی ، تعاون روستایی و پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر در محل حضور یافتند.

قاچاق نافرجام سوخت در کبودرآهنگ

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کبودرآهنگ از محکومیت یک میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

محمد فضلعلی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز کبودرآهنگ پرونده قاچاق ۲ هزار و۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش ۵۵۹ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده به پرداخت یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

فضلعلی اظهار کرد: همچنین شعبه در ازای ضبط خودرو حامل، به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق متخلف را به پرداخت ۵۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۶۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی کبودرآهنگ گفت: با گزارش ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کبودرآهنگ پیرامون کشف محموله سوخت قاچاق از یک خودرو وانت در محور کبودرآهنگ به شیرین سو ، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

نظر شما