شناسهٔ خبر: 68241538 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

نرجس سلیمانی خواستار شد:

ضرورت توجه به بیمه بازنشستگان

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: عالی ترین جایگاه در هر نهادی نائل شدن به بازنشستگی است و سازمانی که تمایل دارد مجموعه را به سمت تعالی ببرد باید برای بازنشستگان توجه ویژه قائل باشد

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، نرجس سلیمانی در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درخصوص تعیین تکلیف معوقات شهرداری به مراکز درمان و لزوم تکریم بازنشستگان، اظهار کرد: برای حفظ جریان زندگی سالم بین کارکنان و بازنشستگان، تسویه حساب به موقع باید مورد توجه قرار بگیرد و این موضوع برای بازنشستگان اولویت بیشتری دارد.

او افزود: عالی ترین جایگاه در هر نهادی نائل شدن به بازنشستگی است و سازمانی که تمایل دارد مجموعه را به سمت تعالی ببرد باید برای بازنشستگان توجه ویژه قائل باشد اما شهرداری بر اساس اسناد موجود در زمینه سلامت بازنشستگان ناموفق بوده است.

سلیمانی با بیان اینکه شهرداری باید از انباشت بدهی به مراکز درمانی جلوگیری می کرد اما بدهی شرکت شهر سالم به مراکز درمانی باعث فسخ قرارداد یک طرفه از سوی بیمارستان ها و داروخانه ها شده است، یادآور شد: به شهرداری تذکر داده می شود که این موارد را به صورت جدی دنبال کند. مدیرانی که به دنبال تأمین قبر و مسکن زیر زمینی برای کارکنان هستند، باید به فکر امروز و سلامت کارکنان باشند.

نظر شما