شناسهٔ خبر: 68240947 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سخنگوی آتش‌نشانی اصفهان:

صدای انفجار در خیابان صائب ناشی از نشت و تجمع گاز بوده است

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انفجار توأم با حریق یک آب‌گرم‌کن در مهمان‌پذیری واقع در خیابان صائب خبر داد و گفت: در این حادثه بخشی از ساختمان تخریب و یک نفر دچار سوختگی شد.

صاحب‌خبر -

سرآتشیار محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مقارن با ساعت ۰۷:۴۰ امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم مرداد_ حادثه انفجار توأم با حریق یک ساختمان در خیابان صائب اصفهان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد و آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی سازمان به محل حادثه مشخص شد که پس از تحویل یکی از اتاق‌های این مهمان‌پذیر توسط مهمان، به محض ورود نیروی خدماتی به دلیل نشت گاز از آب‌گرم‌کن، حادثه انفجار توأم با حریق اتفاق افتاده است.

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این حادثه انفجار یک نفر دچار سوختگی شد، همچنین بخشی از ساختمان تخریب و شیشه‌های آن شکسته شد.

شریعتی ادامه داد: محل حادثه توسط آتش‌نشانان ایمن‌سازی و فرد حادثه‌دیده توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی اصفهان منتقل شد.

نظر شما