شناسهٔ خبر: 68240501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری | لینک خبر

برگزاری دومین مرحله رنکینگ دارت کارگری استان کرمان | فدراسیون آماتوری ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صاحب‌خبر -
دومین دوره رنکینگ دارت کارگری استان کرمان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش کارگری استان کرمان - دومین دوره رنکینگ دارت کارگری استان کرمان در دو بخش بانوان و آقایان امروز (جمعه 26 مرداد ماه) برگزار شد.

در این مرحله بازیکنان مطرح استان در قالب تیمهای کرمان موتور بم، مس سرچشمه، مس شهربابک، علوم پزشکی کرمان، فولاد زرند، فولاد جلال آباد، تامین اجتماعی، فولاد جلال آباد، اصناف، اداره کل ورزش و جوانان ،دانشگاه آزاد و شرکت‌های وابسته به صورت انفرادی مسابقات هیجان انگیز و غیر قابل پیش بینی برگزار کردند.

مسابقات در بخش بانوان در هشت گروه انجام شد که در نهایت سرکار خانم رمضانی از اداره کل ورزش و جوانان  با غلبه بر سرکار خانم مریم رنجبر از تربیت بدنی کارکنان مجتمع مس سرچشمه قهرمانی را از آن خود کرد و خانم  نسرین ریکی با پیروزی بر خانم محبوبه سلطانی مقام سوم را کسب کرد.

در بخش آقایان، مسابقات به صورت گروهی-حذفی در شانزده گروه پیگیری شد و در نهایت عناوین اول تا چهارم به ترتیب زیر تقسیم شد.

عبدالجبار ابراهیمی قهرمانی را از آن خود کرد، محمدرضا شمس‌الدین سعید نایب قهرمان مسابقات شد. در رده‌بندی محسن پورمحمودیه با پیروزی بر حسین شمشیری مقام سوم مسابقات را کسب کرد.

علیرضا سلیمانی رئیس کمیته دارت کارگران استان، برگزاری و هماهنگی مسابقات را بر عهده داشت، ضمن تشکر از تمامی بازیکنان دارت کارگری استان گفت: خوشبختانه شرکت‌های صنعتی در سطح استان از بازیکنان دارت جهت اعزام به مسابقات حمایت ویژه می‌کنند. تشکر ویژه از دکتر عسکریان مدیریت محترم ارتباطات و خدمات پشتیبانی شرکت کرمان موتور و جناب مهندس طباطبایی سرپرست محترم ورزش کارکنان مجتمع مس سرچشمه به جهت حمایت و همراهی تیمهای مذکور را دارم.

نظر شما