شناسهٔ خبر: 68240422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۰ میلیارد ریال برای افزایش خروجی‌های پست فوق توزیع ملایر هزینه شد

همدان- ایرنا- مدیر توزیع نیروی برق ملایر گفت: به منظور بهره‌برداری از پروژه افزایش خروجی‌های پست فوق توزیع ملایر (یک) و توسعه شبکه فشار متوسط این شهرستان ۴۰ میلیارد ریال هزینه شد.

صاحب‌خبر -

«رضا شیردره» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این پروژه با هدف ایجاد زیرساخت تامین برق مطمئن و پایدار، بالا بردن قابلیت اطمینان و کاهش انرژی توزیع نشده در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه در محل ابتدای بلوار ملت با یک‌هزار متر شبکه فشار متوسط زمینی و ۱۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی دو مداره احداث شده است.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق شهرستان ملایر اضافه کرد: اجرای این پروژه موجب مسدود شدن مسیر لاین برگشت بلوار ملت و میدان امام زاده عبدالله(ع) برای مدت کوتاهی خواهد شد که از شهروندان درخواست داریم در مدت زمان اجرای این پروژه از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

شیردره همچنین از نصب ۱۵۰ دستگاه چراغ روشنایی در لاین کندرو بلوارهای شهید بهشتی و خلیج فارس با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبرداد و بیان کرد: یکی از مهمترین اقدامات جهت رفاه حال شهروندان تامین روشنایی در معابر و محل‌های پرتردد است.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۱۵۰ دستگاه چراغ خیابانی ۱۵۰ وات سدیمی با اعتبار۱۰ میلیارد ریال با مشارکت شهرداری ملایر نصب شد.

مدیر توزیع نیروی برق ملایر ادامه داد: روشنایی معابر این بلوارها، با مشارکت شهرداری ملایر و تلاش همکاران در واحد روشنایی معابر به بهره‌برداری رسید و کیفیت روشنایی این مسیرها به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

شیردره تاکید کرد: تامین برق مطمئن و پایدار برای شهروندان و پاسخگویی به انتظارات و درخواست مشترکان از مهمترین اهداف این مجموعه خدمتگزار است و مشترکان می‌توانند مشکلات حوزه روشنایی معابر خیابان و کوچه محل سکونت خود را از طریق تماس با مرکز اتفاقات و عملیات توزیع برق ملایر(۱۲۱) و یا از طریق اپلیکیشن برق من اعلام و درخواست خود را ثبت کنند.

وی احداث شبکه روشنایی معابر بلوار اصلی شهر زنگنه را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: در این راستا سه هزار متر شبکه روشنایی معابر در بلوار امام خمینی(ره) شهر زنگنه با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال در دست اجرا است.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق شهرستان ملایر با بیان اینکه این طرح با همکاری شهرداری زنگنه در دست اجرا است و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد، احداث سه هزار متر کابل خودنگهدار معابر، احداث ۵۰ متر کابل‌کشی خروجی تابلو جهت تغذیه معابر، نصب ۷۸ پایه کامل دکوراتیو، نصب هفت اصله پایه ۱۲ متری بتنی به همراه نصب ۱۵۶ دستگاه چراغ روشنایی LED ۱۰۰ وات را از جمله اقدامات اجرایی این پروژه عنوان کرد.

شیردره هدف از اجرای این پروژه را تامین روشنایی و تسهیل در مسیر عبور مرور خودرویی و بهبود مبلمان شهری این شهر عنوان کرد و از مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای مساعدت در تامین اعتبار طرح‌های حوزه برق این شهرستان قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تداوم تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی بتوانیم خدماتی شایسته‌تر به شهروندان ارائه دهیم.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای ۲۰۷ روستای دارای سکنه و ۶ شهر با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر است که تمامی روستاها و ۶ شهر تابعه ملایر، سامن، زنگنه، جوکار، ازندریان و اسلامشهر آق‌گل از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند.

نظر شما