شناسهٔ خبر: 68236452 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ادامه حملات موشکی و پهپادی؛ آژیر خطر درسرزمین های اشغالی به صدا درآمد

صاحب‌خبر -
ادامه حملات موشکی و پهپادی؛ آژیر خطر درسرزمین های اشغالی به صدا درآمد
خبرگزاری آریا - به دنبال تداوم حملات موشکی و پهپادی از سوی لبنان، آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی شتولا و نطوعه در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی به صدا در آمد

بنابر گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 5 موشک از لبنان به سمت الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.
این شبکه همچنین از حمله پهپادی به شمال جولان اشغالی خبر داد.
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین با اشاره به رهگیری یک پهپاد در شمال جولان اشغالی، مدعی شد که این حمله تلفاتی نداشته است.
حزب الله لبنان صبح امروز نیز ، شهرک صهیونیستی "ایلیت هشاحر" در شمال فلسطین اشغالی را برای اولین بار از آغاز جنگ غزه و در پاسخ به حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و کشتار غیرنظامیان، با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داد.
ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله، اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در باریکه غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن ها و حمله دشمن اسرائیلی به غیرنظامیان در روستاهای جنوب لبنان بویژه تجاوز اخیر به شهرک «الکفور» که به شهادت و زخمی شدن چند شهروند سوری منجر شد، رزمندگان مقاومت برای نخستین بار شهرک صهیونیستی نشین «ایلیت هشاحر» را با ده ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

نظر شما