شناسهٔ خبر: 68236337 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۳ پروژه میراث فرهنگی و صنایع دستی ملایر در هفته دولت

مهناز روزبهانی

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ملایر گفت: در هفته دولت سال جاری در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ۲۳ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۶۲ میلیارد و ۵۶۷ میلیون تومان کلنگ زنی و یا افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

 ابراهیم جلیلی افزود: این پروژه‌ها در حوزه افتتاح و بهره برداری شامل پنج فروشگاه مبلمان منبت به متراژ ۹۰۰ مساحت و ۲۷۰۰ متر مربع زیربنا با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان با اشتغال ۱۵ نفر مستقیم،  ۱۵ کارگاه صنایع دستی عمدتا در حوزه منبت، خراطی احجام چوبی و... با سرمایه‌گذاری ۲۳ میلیارد تومان با اشتغال مستقیم ۳۱ نفر و افتتاح باغ گردشگری با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم برای سه نفر است.

وی اظهار کرد: در حوزه کلنگ‌زنی دو پروژه کلنگ زنی هتل چهار ستاره با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۱۵ نفر در زمینی به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع و کلنگ زنی ساخت کارگاه مبلمان منبت در زمینی به متراژ ۱۸۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۱۶ نفر است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در کل در سطح شهرستان ملایر ۲۳ پروژه با اعتبار ۱۶۲ میلیارد و ۵۶۷ میلیون تومان با اشتغال مستقیم ۸۰ نفر در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده یا کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما