شناسهٔ خبر: 68236321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید ۱۷۰۰ زائر قمی از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید ۱۷۰۰ زائر قمی از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور

مدیر عملیات و سازماندهی مرکز اردویی و راهیان نور سپاه استان قم گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ زائر قمی از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

 به نقل از روابط عمومی سپاه قم، علی‌اصغر فرح‌آبادی در حاشیه اعزام آخرین گروه از زائران قمی به اردوی راهیان نور شمال غرب کشور در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برنامه بازدید‌های زائران از مناطق شمال غرب، از سوم مرداد آغاز و آخرین کاروان اعزامی نیز امروز به قم بازمی‌گردند.

وی افزود: در طول ۲۱ روز اعزام و تشرف زائران به مناطق عملیاتی بانه و سردشت در شمال غرب کشور، ۱۱ کاروان از نواحی و حوزه‌های بسیج، اقشار مختلف مردم، پیش‌کسوتان، دانشجویان، فرهنگیان و… در مناطق مذکور یافتند و با حماسه مقاومت مردم و دفاع رزمندگان اسلام در برابر هجوم و تجاوز دشمن بعثی و گروهک‌های ضدانقلاب آشنا شدند.

مدیر عملیات و سازماندهی مرکز اردویی و راهیان نور سپاه استان قم عنوان کرد: در طول این مدت، هزار و ۷۰۰ زائر قمی، عوامل اجرایی و خادمان راهیان نور، در کاروان‌ها حضور داشتند.

وی با تشکر از همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط در هماهنگی و پشتیبانی اعزام زائران، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله این حرکت فرهنگی اثرگذار در سطح جامعه، بتواند در راستای جهاد تبیین، پیام خون شهدا و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را به شایستگی به نسل جوان منتقل کند.

نظر شما