شناسهٔ خبر: 68235644 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان:

سامانه ۱۳۷ ابزاری برای رسیدگی سریع و جدی به مطالبات شهروندان است

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: سامانه ۱۳۷ ابزاری برای رسیدگی سریع و جدی به مطالبات شهروندان است؛ پیگیری‌هایی که از طریق این سامانه انجام می‌شود، به شهرداری‌ها این امکان را می‌دهد تا نقاطی که از آن‌ها غافل شده‌اند را با دقت بیشتری مورد توجه قرار داده و مشکلات موجود را رفع کنند.

صاحب‌خبر -

جواد کشانی امروز _شنبه بیست‌وهفتم مرداد_ در حاشیه دومین برنامه «گوش به زنگ» که با موضوع رسیدگی به مسائل شهروندان و پیگیری تماس‌ها و درخواست‌های پیشین آن‌ها برگزار شد، اظهار کرد: امروز فرصتی فراهم شد تا در کنار همکارانمان در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان حضور پیدا کنیم؛ در جریان این بازدید، حدود ۲۰ تماس تلفنی با شهروندان برقرار کردیم که هر یک از آن‌ها درخواست‌ها و مطالباتی داشتند.

وی افزود: در بعضی موارد، به‌صورت تصادفی با تعدادی از شهروندان تماس گرفتم تا بازخورد آن‌ها از اقدامات شهرداری و انتظاراتشان را بررسی کنیم.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: رویکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان در دستگاه‌های اجرایی بسیار مثبت است، زیرا موجب افزایش امیدواری بین شهروندان می‌شود و نشان می‌دهد که مسئولان و مدیران شهری دغدغه‌های شهروندان را به‌طور جد پیگیری می‌کنند.

کسانی ادامه داد: ما همواره تأکید کرده‌ایم که شهروندان همچون مشتریان ما هستند، بنابراین رضایت این مشتریان از خدمات ارائه شده از سوی شهرداری بسیار حائز اهمیت است؛ البته خدمات ما باید به گونه‌ای باشد که مورد رضایت و پذیرش آن‌ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پیگیری‌هایی که از طریق سامانه ۱۳۷ انجام می‌شود، به شهرداری‌ها این امکان را می‌دهد تا نقاطی که از آن‌ها غافل شده‌اند را با دقت بیشتری مورد توجه قرار دهند و مشکلات موجود را مرتفع کنند، همچنین این بازخوردها می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت شهرداری‌ها مؤثر باشد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری وظایف و مسئولیت‌های گسترده‌ای دارد، گفت: عمده درخواست‌های امروز شهروندان مربوط به موضوعاتی همچون لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر، حفظ و نگهداری فضای سبز، مشکلات مربوط به پل‌های عابر پیاده، پیاده‌روسازی، آزادسازی گلوگاه‌ها، حفر چاه، ایجاد کانال‌های دفع آب‌های سطحی و جمع‌آوری زباله بود.

کشانی با بیان اینکه مجموعه ۱۳۷ با تمام توان به فعالیت خود ادامه می‌دهد، گفت: مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان به‌طور حتم مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان را به شهرداری‌ها که بازوی اجرایی این مجموعه هستند، منتقل خواهد کرد تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم صورت گیرد.

نظر شما