شناسهٔ خبر: 68235080 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پایان نخستین روز بررسی وزرای پیشنهادی/جلسه بعدی ۲۸ مرداد

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نخستین روز صحن علنی در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم را به صدا در آورد و گفت: در جلسه روز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ادامه بررسی صلاحیت وزرا در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدباقر قالیباف عصر شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ پیش از به صدا درآوردن زنگ پایانی صحن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در دستور کار صحن علنی مجلس خواهد بود.

به گزارش ایرنا، روز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ابتدا در نوبت صبح دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور به همراه تعدادی از نمایندگان در مدت ۱۵۰ دقیقه از کلیت دولت چهاردهم دفاع کردند و در ادامه پنج نماینده موافق و پنج نماینده مخالف درباره کلیت برنامه‌های رئیس جمهور سخنرانی کردند.

در ادامه و در نوبت عصر وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات در جایگاه سخنگاه مجلس حاضر شده و به بیان برنامه‌های خود پرداختند.

بر اساس حروف الفبا برنامه‌های «سید اسماعیل خطیب» وزیر پیشنهادی اطلاعات و «عبدالناصر همتی» وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی فردا یکشنبه بررسی شود و در صورت وقت کافی، «سید عباس عراقچی» وزیر پیشنهادی امور خارجه نیز به بیان برنامه‌های خود خواهد پرداخت.

نظر شما