شناسهٔ خبر: 68234130 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - با توجه به اهمیت حفاظت محیط‌زیست و ترغیب و تشویق صنایع، معادن، پتروشیمی‌ها به حمایت از گونه‌های گیاهی و جانوری و تلاش برای ارتقاء کیفیت هوا و نیز به منظور آگاهسازی اقشار جامعه در راستای صیانت از زیست بوم ایران، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست پاییز امسال برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد برگزاری این نمایشگاه، «محیط زیست اقتصادی، اقتصاد محیط زیستی» و اهمیت مسئولیت اجتماعی محور اصلی این رویداد زیست محیطی در کشور است که از ۲۹ آبان تا دوم آذر ماه امسال در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با اخذ مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی برگزاری نمایشگاهها در کشور و حمایت سازمان حفاظت محیط زیست طراحی شده است.

افزایش سطح دانش و آگاهی عمومی در خصوص مسائل زیست محیطی، ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات بین کارشناسان، متخصصان و فعالان حوزه محیط زیست، معرفی و تشویق به‌کارگیری راهکارهای نوآورانه و فناوری‌های پیشرفته در جهت کاهش مصرف سوخت و انرژی و نیز حفظ منابع طبیعی، تقویت ارتباط و همکاری میان نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه محیط‌زیست و انرژی، ترویج مفاهیم پایداری و مسئولیت اجتماعی در میان عموم مردم و تشویق به رفتارهای سازگار با محیط زیست از اهداف برپایی این نمایشگاه بیان شده است.

متقاضیان برای شرکت در این نمایشگاه و برپایی غرفه ها می توانند به پایگاه اینترنتی www.Envirex.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

نظر شما