شناسهٔ خبر: 68233683 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور انجام شد

اختصاص۳۰ میلیارد تومان به مرکز ترومای بیمارستان شهید رجایی

مبلغ ۳۰ میلیارد تومان با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور بابت مرکز ترومای بیمارستان شهید رجایی قزوین از محل مالیات بر ارزش افزوده در مرداد ماه سال جاری تخصیص داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به قزوین در دوم مرداد ماه سال جاری، معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان مامور بررسی وضعیت پروژه الحاقیه بیمارستان شهید رجایی شد.

ایروان مسعودی اصل ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این پروژه، طی گفت‌وگویی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیران پروژه الحاقیه بیمارستان شهید رجایی قزوین چالش‌ها و مشکلات این بیمارستان را بررسی کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه این جلسه طی تماس تلفنی با مدیر امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه پیشنهاداتی را به منظور رفع مشکلات این پروژه مطرح کرد و خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل آن شد.

حالا با پیگیری‌های سازمان بازرسی و بر اساس اعلام مدیر امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۳۰ میلیارد تومان بابت مرکز ترومای بیمارستان شهید رجایی قزوین از محل مالیات بر ارزش افزوده در مرداد ماه سال جاری تخصیص داده شد.

انتهای پیام

نظر شما