شناسهٔ خبر: 68233597 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رضا جباری در موافقت با کلیات برنامه و خط ‌مشی کابینه دولت:

هدف ما کمک به شما و کابینه برای تشکیل سریع‌تر دولت و رفع مشکلات مردم است

رضا جباری در موافقت با کلیات برنامه و خط ‌مشی کابینه دولت: نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف ما کمک به شما و کابینه برای تشکیل سریع‌تر دولت و رفع مشکلات مردم است تصریح کرد: امروز در بخش‌های مختلف کشور مشکلاتی نظیر بیکاری، کمبود مراکز درمانی و مسائل معیشتی وجود دارد و از طرفی بنده هم معتقد هستم با وجود برنامه هفتم که حاصل کار کارشناسی است، نوشتن برنامه دیگر صحیح نبوده و رییس جمهوری مورد تایید که در مسیر تحقق برنامه گام بردارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، رضا جباری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه و خط ‌مشی کابینه دولت چهاردهم گفت: کشورمان در یک اتفاق ناگوار رییس جمهور و دولت خود را از دست داد و رییس جمهور با اعتقاد و ایمان به بیانات امام علی(ع) در این عرصه پا گذاشت و بنده هم ساده زیستی و اعتقاد شما را باور دارم و مردم نیز به این اعتقاد و صداقت شما پاسخ مثبت داده‌اند و با لبیک به مقام معظم رهبری و خون شهدا با وجود تمام مشکلات ناشی از عملکرد مسولان به پای صندوق‌های رای آمدند و این مسوولیت شما را سنگین‌تر می‌کند.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف ما کمک به شما و کابینه برای تشکیل سریع‌تر دولت و رفع مشکلات مردم است تصریح کرد: امروز در بخش‌های مختلف کشور مشکلاتی نظیر بیکاری، کمبود مراکز درمانی و مسائل معیشتی وجود دارد و از طرفی بنده هم معتقد هستم با وجود برنامه هفتم که حاصل کار کارشناسی است، نوشتن برنامه دیگر صحیح نبوده و رییس جمهوری مورد تایید که در مسیر تحقق برنامه گام بردارد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: بنده به عنوان جراح مغز و اعصاب با مشکلات حوزه درمان کاملا آشنا هستم و براساس جلسات متعددی که با شما داشتیم، بنده هم معتقدم مشکلات بهداشت و درمان به دلیل عدم رعایت و اجرای قوانین بوده و اگر امروز جوانان تحصیل کرده با پذیرش تمامی مشکلات کشور را ترک می‌کنند به دلیل عدم اسناد بالادستی در دوره‌های مختلف وزرات بهداشت است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۵ درصد بخش درمان دولتی به صورت انفاقی کار می‌کنند، یادآور شد: امید کادر درمانی و تمامی تحصیل کردگانی که به اجبار کشورشان را ترک می‌کنند این است که شما قوانین را اجرایی کنید. متاسفانه وزیر پیشنهادی تسلط کافی را بر برنامه‌های ارائه شده نداشت اما ما به دلیل اینکه قول دادیم و رهبر معظم انقلاب تاکید کرده برای تشکیل سریع‌تر کابینه به شما کمک می‌کنیم. اما انتظار داریم شما ضامن اجرای قوانین باشید. ما معتقدیم موفقیت شما موفقیت ما، نظام و مقام معظم رهبری بوده و خواهشمندیم در همین مسیر گام بردارید.

ولی در پایان تاکید کرد ما در کشورمان همه با هم برابریم و شیعه و سنی نداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما