شناسهٔ خبر: 68233222 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هاشمی‌نیا در موافقت با کلیات برنامه و خط‌‌مشی کابینه دولت چهاردهم:

رئیس جمهور گشایشی نو در سیاست و اخلاق بنا نهاد

هاشمی‌نیا در موافقت با کلیات برنامه و خط‌‌مشی کابینه دولت چهاردهم: نماینده خرم‌آباد در مجلس گفت: رئیس جمهور گشایشی نو در سیاست و اخلاق بنا نهاد که در کابینه‌های قبلی این روش نبود و بین مجلس و دولت وفاق و اتحاد ایجاد کرد و با تأسی از امیر‌المومنین به دنبال جلب رضایت خدا و خلق خدا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، هادی هاشمی‌نیا در  جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان نشان داده است که فردی صادق و فراجناحی است و ما امروز نیاز به همگرایی و وحدت داریم و ما نمایندگان در کنار دولت به دنبال حل مشکلات مردم هستیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای رئیس جمهور گشایشی نو در سیاست و اخلاق بنا نهاد که در کابینه‌های قبلی این روش نبود و بین مجلس و دولت وفاق و اتحاد ایجاد کرد  و با تأسی از امیر‌المومنین به دنبال جلب رضایت خدا و خلق خدا است.

وی تأکید کرد: در کابینه معرفی شده از همه سلایق استفاده شده است یعنی نگاه وسیع لذا باید از پیش داوری پرهیز کنیم و مگر رهبری نفرمودند که باید دولت را در پیشبرد اهداف همراهی کنیم و قطعاً افرادی که معرفی شده‌اند می‌توانند مسائل کشور را حل نمایند.

هاشمی نیا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی از وزرای  پیشنهادی معرفی شده گفت: خانم صادق فرزند شهید و فردی با سابقه و توانمند است، آقای کاظمی از بدنه آموزش و پرورش و با شناخت جامع از مشکلات این حوزه است، همین طور آقای مومنی فردی متدین و با رابطه خوب با نمایندگان مردم است، همین طور آقای همتی خبره‌ای اقتصادی است که باید اجازه داد شورای اقتصاد را فعال کند. آقای نوری نیز کشاورز‌زاده‌ای است که سال‌ها در این حوزه فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما