شناسهٔ خبر: 68232246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

نمایندگان «پزشکیان» را تشویق کردند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هنگام توضیحات رئیس جمهور درباره برنامه دولت و دفاع از کابینه پیشنهادی، او را تشویق کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز به بررسی بررسی خط مشی و اصول کلی برنامه دولت چهاردهم پرداختند که این موضوع به جلسه نوبت عصر موکول شد.

در جلسه نوبت عصر بعد از اتمام صحبت‌های پنج نماینده موافق و مخالف، نوبت به دفاعیات مسعود پزشکیان رئیس جمهور از کابینه پیشنهادی رسید.

پزشکیان ابتدا با خواندن شعری از برخی انتقادات نمایندگان گلایه کرد سپس از برنامه دولت خود و کابینه پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی دفاع کرد.

زمانی که پزشکیان قصد داشت به دفاع از هر کدام از وزرای پیشنهادی بپردازد، گفت مجبورم این بخش را از روی کاغذ بخوانم که خودم هم می‌دانم وقتی از روی کاغذ می‌خوانم، خراب می‌کنم.

این صحبت‌های پزشکیان با تشویق نمایندگان مجلس شورای اسلامی مواجه شد.

سپس قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست که صلواتی بفرستند؛ مجددا پزشکیان رئیس جمهور به ادامه صحبت‌های خود پرداخت و بدون نام بردن از تک‌تک 19 وزیر پیشنهادی به صورت کلی از آنها دفاع کرد و حتی به تعبیری از نمایندگان خواست که وزرای پیشنهادی را دوست خود بدانند و به آنها رای دهند و به کسانی که «گیر» بیشتری می‌دهند، بیشتر کمک کنند.

پزشکیان در این هنگام صحبت‌های کوتاه خود را به اتمام رساند که نمایندگان مجددا او را تشویق کردند.

نظر شما