شناسهٔ خبر: 68229807 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

فرج‌پور: آنالیز خوبی از حریفان داریم/ آرزویم بازی در لیگ ایتالیا است

صاحب‌خبر -

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال زیر 17 سال پسر ایران، گفت: در اردوی اخیر حریفان جهانی را آنالیز کردیم و با نقاط ضعف و قوت آن‌ها آشنایم.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 17 سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.

امیرعلی فرج‌پور دریافت کننده قدرتی تیم ملی زیر 17 سال ایران در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی در تهران، درباره شرایط اردوها، گفت: خدا را شکر بازیکنان به آمادگی فنی و فکری خوبی رسیدند و آماده حضور در مسابقات قهرمانی جهان هستند.

وی درباره شناخت از حریفان گفت: آنالیز خوبی از حریفان در اردوی آخر داشتیم و انشاالله نتایج خوبی مقابل آن‌ها کسب تا دل مردم را شاد کنیم.

فرج‌پور درباره شرایط خودش و آرزوهایش افزود: در شرایط خوبی قرار دارم. دوست دارم به عنوان بازیکن پست دریافت کننده قدرتی به تیم ملی بزرگسالان برسم و بهترین نتایج را با این تیم به دست آورم. همچنین آرزو دارم که در لیگ سری A ایتالیا بازی کنم.

تیم ملی زیر 17 سال پسر ایران عصر امروز (شنبه 27 مرداد) تهران را به مقصد بلغارستان ترک می‌کند تا تمرینات خود را پیش از شروع این رقابت‌ها در صوفیه ادامه دهد.

نظر شما