شناسهٔ خبر: 68228857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان ایلام اعلام کرد:

تردد بیش از ۱۷۲ هزار زائر طی ۲۴ ساعت گذشته از مرز مهران‌

رضا پاکزاد

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۱۷۲هزار زائر ‌طی ۲۴ ساعت گذشته از مرز مهران تردد داشته‌اند، گفت: با توجه به گرمی هوا زائران مدت زمان کمتری را در کشور عراق بمانند و بازگشت خود را مدیریت کنند.

صاحب‌خبر -

سردار «جمال سلمانی» در این خصوص اظهار کرد: پلیس آماده ارائه خدمات به زائران در مرز مهران است و هم اکنون تردد روان است و زائران در کمال سلامت و امنیت به آن سوی مرز هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته تعداد ۶۷هزار نفر از زائران از طریق مرز مهران به کشور عزیزمان بازگشته اند، اضافه کرد: توصیه ما به زائران حسینی این است با توجه به گرمی هوا، مدت زمان کمتری را در کشور عراق حضور داشته باشند و بازگشت خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس استان ایلام، فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اعلام آمادگی پلیس و سایر دستگاه های خدمات‌رسان برای ارائه خدمات به زائران از آنان خواست ضمن همکاری با پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با استراحت کافی خود را به مرز برسانند و از عجله و شتاب حین رانندگی پرهیز کنند تا در کمال سلامت به مقصد برسند.

انتهای پیام

نظر شما