شناسهٔ خبر: 68228189 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مازندران صاحب سایت مرکزی تیراندازی می‌شود

مهدی غلامی

رئیس هیات تیراندازی مازندران از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی سایت مرکزی هیات تیراندازی در مرکز استان خبر داد و گفت: در همه شهرستان‌ها مازندران نیز در راستای توسعه ورزش تیراندازی، سایت‌های ویژه‌ای راه‌انداری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

بهروز اسکندرنیا روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: باید به ورزش تیراندازی، به مانند کشتی و فوتبال که فراگیرتر است، توجه شده و مورد حمایت ویژه قرار گیرد و هم باید برای نهادینه کردن آن همت ویژه‌ای بکار بندیم.

وی از تلاش هیات تیراندازی برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و ارزیابی فنی چندین مکان در موقعیت ساحلی و جنگلی خبر داد و افزود: ورزش تیراندازی از حساسیت بالایی برخوردار است و در طی این مدت موانع و بروکراسی اداری بر سر راه داشتیم.

رییس هیات تیراندازی مازندران، با بیان اینکه  همیشه نگاه ما به ورزشکاران برنده است و از تلاش آنان در نیل به این هدف غافلیم، تصریح کرد: متاسفانه شرایط به گونه‌ای شده که فقط در کنار ورزشکار پیروز و قهرمان هستیم.

اسکندرنیا، از حضور «هانیه رستمیان» در ۲ دوره اخیر المپیک و به عنوان بهترین ورزشکار تیراندازی در المپیک پاریس از کشورما یاد و تصریح کرد: کمبود تجهیزات ضعف بزرگ در ورزش تیراندازی است و خرید فشنگ و اسلحه برای ورزشکاران تیراندازی گران و مقرون به صرفه نیست.

وی ادامه داد: چند مکان برای تمرین این رشته دیده شده و منتظر تحویل مکان دائمی برای واگذاری به هیات تیراندازی استان هستیم تا حداقل بخشی از این مشکلات برطرف شود.

رئیس هیات تیراندازی مازندران همچنین از برگزاری همایش روسای هیات‌های شهرستانی و مجمع هیات‌های استانی از یک الی ۵ مهرماه در ساری خبر داد و تصرح کرد: برنامه اصلی ما کشف و حمایت از استعدادهای ورزشی است و در این مسیر نیازمند حمایت مسئولان فدراسیون و استانی هستیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از هانیه رستمیان ملی پوش مازندرانی و نفر ششم المپیک ۲۰۲۴ پاریس و خانم محجوبه بهاری قهرمان تیراندازی نیروهای مسلح کشور با حضور مسئولان و خبرنگاران تجلیل شد.

انتهای پیام

نظر شما