شناسهٔ خبر: 68227878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نوجوانان تهران قهرمان مسابقات والیبال ساحلی در شاهرود شدند

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته والیبال ساحلی استان سمنان گفت: تیم دونفره والیبال ساحلی تهران در رقابت‌های سه روزه والیبال ساحلی قهرمانی و انتخابی تیم نوجوانان ایران در شاهرود به مقام قهرمانی دست یافت.

صاحب‌خبر -

محمد همایونی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های سه روزه والیبال ساحلی قهرمانی و انتخابی تیم نوجوانان ایران با حضور ۶۰ والیبالیست از سراسر کشور به مدت سه روز به میزبانی شاهرود برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هر تیم دونفره با یک مربی در این رقابت‌ها حاضر شدند، ابراز کرد: مازندران به مقام دوم رسید و خراسان رضوی جایگاه سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

رییس کمیته والیبال ساحلی استان سمنان ادامه داد: یاسین کمالی‌فر و پارسا مقصودی از شاهرود به عنوان تیم استان سمنان در رقابت‌های سه روزه والیبال ساحلی قهرمانی و انتخابی تیم نوجوانان ایران به مقام پنجم رسیدند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در مجموعه ۹ دی سپاه شاهرود، اظهار کرد: جام قهرمانی، مدال و حکم به برترین‌ها اعطا شد و افراد برتر، با تشخیص کمیته فنی، به تیم نوجوانان ایران دعوت می‌شوند.

برگزاری مسابقات قهرمانی و انتخابی رده سنی جوانان در شاهرود

همایونی از برگزاری رقابت‌های والیبال ساحلی انتخابی و قهرمانی جوانان ایران خبر داد و گفت: این رقابت‌ها از ۲۸ مرداد(فردا) به مدت ۲ روز و به میزبانی شاهرود برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور ۳۰ تیم دونفره از سراسر کشور در این رقابت‌ها، اظهار کرد: ۲۰ داور این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند.

رییس کمیته والیبال ساحلی استان سمنان با اشاره به اینکه ۲ تیم از استان سمنان در رقابت‌های جوانان حضور دارند، افزود: مرتضی کردیان(سمنان)، محسن سعیدکافی(شاهرود)، پارسا مقصودی(شاهرود) و مهدی کیوانلو(شاهرود) به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش ایرنا، در شهرستان شاهرود بیش از ۲ هزار والیبالیست مرد و زن در ۵۰ باشگاه ورزشی زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

شهرستان شاهرود به خاطر داشتن امکانات مناسب ورزشی، هر ساله میزبان برگزاری مسابقات کشوری و نیز اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف ورزشی است.

نظر شما