شناسهٔ خبر: 68226784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تیم والیبال متوسطه اول گلستان نایب قهرمان المپیاد ورزشی دختران سمپاد کشور شد

مریم شریفی

تیم والیبال اعزامی به المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور، موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد.

صاحب‌خبر -

حسینعلی اسماعیل فر، رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان استان صبح شنبه ۲۷ مرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: هدف از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش‌آموزان سمپاد کشف و ظهور توانمندی‌های دانش‌آموزان، تقویت و پرورش جسمی و تربیتی در مدارس است تا به این بهانه دانش‌آموزان در حوزه های متفاوت تمرین کنند و آمادگی بدنی بالایی داشته باشند. همچنین در این فضای پهلوانی و قهرمانی، پیوندهای دوستی میان دانش آموزان ایجاد خواهد شد و یک شبکه پرتلاش در کشور شکل خواهد گرفت.

اسماعیل فر افزود: المپیاد ورزشی دانش آموزان متوسطه اول دختر مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور به میزبانی استان اردبیل و با حضور ۲۸ تیم از ۲۸ استان کشور در رشته های والیبال و شطرنج برگزار شد که در پایان تیم والیبال اعزامی به این مسابقات موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد. همچنین باران برهانی، کاپیتان تیم والیبال گلستان به عنوان کامل ترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.

اسامی اعضای تیم اعزامی این مسابقات به شرح زیر می باشد:

باران برهانی (کاپیتان)

مهسا هلاکو

آلا خوزین

پرنیا زارعی

ریحانه سقر

آلا شریفی

فائزه محمدمراد

ریحانه عطاریان نیا

کوثر کسلخه

اسما سقر

فاطمه مومنی (مربی)

انتهای پیام

نظر شما