شناسهٔ خبر: 68226737 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

حمایت نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، وی را بهترین گزینه برای وزارت جهاد کشاورزی دانستند و برنامه های او را رو به جلو خواندند .

صاحب‌خبر -

برنامه نوری قزلجه رو به جلو است/ رای موافق می دهم

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: نماینده مردم تبریز، اسکو، آذرشهر در مجلس شورای اسلامی‌گفت: برنامه گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی رو به جلو است و توانایی این را دارد که برنامه خود را عملیاتی کند.

روح الله متفکرآزاد گفت: برنامه پیشنهادی غلامرضا نوری قزلجه برای وزارت جهاد کشاورزی را رو به جلو می دانم و به او رای موافق خواهم داد.

 وی افزود: گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی می تواند برنامه ای را که به مجلس ارائه داده است عملیاتی کند.

 

غلامرضا نوری قزلجه بهترین گزینه برای وزارت جهاد کشاورزی است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: غلامرضا نوری قزلجه بهترین گزینه برای وزارت جهاد کشاورزی است، به او رای می دهم و از نمایندگان دیگر نیز می خواهم به او رای بدهند.

بیت الله عبدالهی با تشریح دلایل رای مثبت خود به غلامرضا نوری قزلجه گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، کشاورززاده است و سابقه مدیریت در حوزه کشاورزی را دارد. حضور او در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی نیز باعث شده است نسبت به مسائل و مشکلات حوزه کشاورزی در سطح کلان اعم از صادرات، توزیع، تولید و ... تسلط داشته باشد و عمرش را در این حوزه سپری کرده است بنابراین بهترین گزینه برای وزارت جهاد کشاورزی است.

 

نقطه قوت نوری قزلجه، سوابق قانونگذاری و اجرایی زیاد او در حوزه کشاورزی است

نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آقای دکتر نوری قزلجه با درد مردم آشنا است، گفت: آقای نوری قزلجه سوابق قانونگذاری و اجرایی زیادی در حوزه کشاورزی دارد که می تواند نقطه قوت ایشان محسوب شود.

فرامرز شهسواری نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توانمندی‌های آقای نوری قزلجه در حوزه کشاورزی، اظهار کرد: آقای نوری قزلجه یکی از نمایندگان باسابقه و سومین دوره است که نماینده مجلس و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس هستند؛ ایشان کارمند جهاد کشاورزی بودند که جزو سوابق وی محسوب می شود.

وی افزود: حوزه انتخابیه آقای نوری قزلجه(بستان آباد)، دامداری و کشاورزی است به همین دلیل آشنا به وزارت جهاد هستند و می توانند به راحتی این وزارتخانه را اداره کنند. شهسواری گفت: آقای نوری کشاورز زاده و آشنا به درد کشاورزان است و می تواند معیشت مردم را درک کند و با توجه به ارزیابی که داشتم نظر اکثریت نمایندگان را با ایشان موافق می بینم.

 

نوری با سوابق و تخصصی که دارد، می‌تواند مدیریت موثری در حوزه جهاد کشاورزی داشته باشد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: آقای نوری شخص مردمی، کاری و بسیار ساده زیست هستند و به نظر من در حوزه جهاد کشاورزی که با معیشت مردم هم سروکار دارد بسیار می‌توانند موثر عمل کنند.

علیرضا نوین عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در رابطه با معرفی غلامرضا نوری قزلجه یکی از نمایندگان مجلس به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: آقای نوری قزلجه فردی توانمند در حوزه کشاورزی است، ایشان در جهاد کشاورزی چندین سال کار کردند و چند دوره هم نماینده مجلس هستند؛ در حوزه اجرایی هم کارنامه درخشانی دارند و معاون اجرایی رئیس مجلس هم بودند.

وی ادامه داد: آقای نوری شخصیتی مردمی، کاری و بسیار ساده زیست هستند و به نظر من در حوزه جهاد کشاورزی که با معیشت مردم هم سروکار دارد، بسیار می‌توانند موثر عمل کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: توصیه می‌کنم آقای نوری در جهت ایجاد تحول در جهاد کشاورزی بکوشد، حوزه آبی یکی از چالش‌های اصلی کشاورزان است که باید آن را حل کنند. همچنین قطعی برق باعث شده کشاورزان برای تامین آب هم با مشکلاتی مواجه شوند و چون در سال جهش تولید هستیم، انتظار داریم آقای نوری هر چه سریع‌تر این مشکل را حل کنند.

وی عنوان کرد: مساله دیگر تامین نهاده های دامی است که در سال های اخیر با مشکلات و چالش هایی مواجه بوده است این موضوع باید از دیگر اولویت های ایشان باشد و امیدواریم آقای نوری قزلجه کارها را با روحیه جهادی پیش ببرند.

 

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی را به عنوان مدیری کارآمد، شایسته و کاربلد می شناسیم

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر غلامرضا نوری قزلجه به عنوان مدیری کارآمد، شایسته و کاربلد که همیشه با درنظر گرفتن واقعیات موجود، تصمیماتی بر محور عقلانیت میگیرد میشناسیم.

مریم عبدالهی بیان کرد: فراکسیون مستقلین ولایی در انتخاب اول دکتر مسعود پزشکیان را معرفی و مورد حمایت خود قرار داد و اکنون در راستای تقویت کابینه یکی از بهترین نیروهایش که اتفاقأ قرابتی عملکردی، تحصیلاتی با این حوزه دارد را به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی کرده به این امید که این بخش مورد توجه جدی تر قرار بگیرد و سهم این حوزه از توسعه در کشور افزایش پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم چشم انداز خوبی را از باب حضور دکتر غلامرضا نوری قزلجه در حوزه کشاورزی شاهد باشیم و صد البته ایشان را مدیری کارآمد، شایسته و کاربلد که همیشه با درنظر گرفتن واقعیات موجود، تصمیماتی بر محور عقلانیت می گیرد میشناسیم.

 

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی همه شاخص های لازم برای وزارت را دارد

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: غلامرضا نوری قزلجه همه شاخص های لازم برای وزارت را دارد. سابقه اجرایی، علمی و تقنینی او نشان می دهد که گزینه بسیار خوبی برای وزارت جهاد کشاورزی است.

سید فرید موسوی ادامه داد: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی پرانرژی و جوان است و مجموعه وزارت جهاد کشاورزی را به خوبی می شناسد و از رده های پایین این وزارت فعالیت داشته و بالا آمده است، با اسناد بالادستی حوزه کشاورزی به خوبی آشناست و در تصویب قوانین مهم این حوزه نیز دخالت داشته است.

وی در پایان سخنان خود گفت: با توجه به سابقه غلامرضا نوری قزلجه قطعا به او برای وزارت جهاد کشاورزی رای اعتماد خواهم داد.

 

تجربه نوری قزلجه باعث شده تا شناخت کاملی از بخش کشاورزی داشته باشد

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی تجربه فعالیت در این وزارت خانه از سطح کارشناسی تا مدیریت، ریاست اداره، مشاور وزیر و عضویت در کمیسیون کشاورزی مجلس را دارد و همین تجربه باعث شده است تا شناخت کاملی از بخش کشاورزی داشته باشد.

مجید نصیرپور اضافه کرد: حوزه کشاورزی گستردگی بسیار زیادی دارد و از زیربخش های مختلفی از قبیل زراعت، باغبانی، دامداری و ... تشکیل شده است که آقای نوری به همه این حوزه ها تسلط بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: تجربه بیش از ۲ دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی باعث شده است گزینه پیشنهادی وزارت جهادکشاورزی پختگی خاصی داشته باشد و بر دانش حکمرانی در حوزه های مختلف تسلط داشته باشد.

 نصیرپور با اشاره به خصوصیات فردی نوری قزلجه گفت: آقای نوری فردی پاکدست است که صداقت لازم برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی را دارد و خصوصیات که دارد به او کمک می کند تا مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهد و به او رای مثبت خواهم داد.

 

نوری در ارتقا سیاست ها و سازوکارهای کشاورزی پرتلاش واثر گذار بوده است

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در راستای ارتقای سیاستها و سازوکارهای مختلف کشاورزان، باغداران و دامداران پرتلاش و اثر گذار بوده است.

مهدی اسماعیلی ادامه داد: آقای دکتر نوری هم از نظر رشته تخصصی و اطلاعات علمی و هم باتوجه به اشرافیت تقنینی که دارد در مجلس با دلسوزی و فعالیت خاص خود در راستای ارتقای سیاستها و سازوکارهای امور مختلف کشاورزان و باغداران و دامداران پرتلاش و اثر گذار بوده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدوارم او در کسوت وزیر جهاد کشاورزی بیش از گذشته منشاء خیر و برکت باشد.

 

نوری قزلجه برای رفع چالش های کشاورزی برنامه دارد

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: غلامرضا نوری قزلجه بهترین گزینه برای وزارت جهاد کشاورزی است.

رضا صدیقی ادامه داد: تحصیلات وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی و سابقه موفق او در مدیریت حوزه کشاورزی و حضورش در کمیسیون کشاورزی باعث شده است تا به اکثر مسائل حوزه کشاورزی تسلط داشته باشد.

 وی افزود: نوری قزلجه در وضع قوانین کشاورزی مشارکت داشته است و در جلساتی که برای تشریح برنامه های خود در کمیسیون کشاورزی داشت نیز نشان داد تسلط بسیار خوبی در این حوزه دارد، مشکلات آن را می شناسد و برای رفعشان برنامه دارد.

صدیقی در پایان سخنان خود گفت: پیش بینی من این است که گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی با رای اعتماد بالا از طرف مجلس مواجه شود.

 

نوری قزلجه جوان، متدین و کارآمد است

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی فردی جوان، متدین، کارآمد و با سابقه اجرایی و تقنینی در این حوزه است.

زهرا خدادادی افزود: غلامرضا نوری قزلجه شناخت کامل، جامع و کافی از وزارت جهاد کشاورزی دارد و امیدواریم از مجلس رای اعتماد گرفته و برای او آرزوی موفقیت داریم.

 

گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی می تواند تحول ایجاد کند

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای نوری قزلجه با توجه به تحصیلات و سابقه ای که دارد می تواند در وزارت جهاد کشاورزی تحول ایجاد کند.

عزت اله حبیب زاده ادامه داد: آقای نوری روستازاده است و سابقه فعالیت در وزارت جهاد کشاورزی دارد و به مسائل و مشکلات این وزارت اشراف کامل دارد.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی با موضوعات و مشکلات مختلفی از قبیل صادرات، تولید و ... روبروست و وزیر جهاد کشاورزی باید بر این موضوعات احاطه کامل داشته باشد که آقای نوری این ویژگی را دارد.

حبیب زاده بیان کرد: گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی را از نزدیک می شناسم. او فردی قوی است که می تواند در این وزارت خانه تحول ایجاد کند.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید با اتحاد و انسجام کمک کنیم تا دولت جدید هر چه سریعتر مستقر شده و به رفع مشکلات کشور و اداره امور بپردازد.

 

غلامرضا نوری قزلجه فردی از بدنه وزارت جهاد کشاورزی است

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: غلامرضا نوری قزلجه همه طول خدمت خود را در حوزه کشاورزی فعالیت داشته است و برنامه خوبی برای وزارت جهاد کشاورزی دارد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، بهنام رضوانی افزود: گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی از کارمندی جهاد سازندگی تا مدیریت در جهاد کشاورزی و مشاغل بالاتر را تجربه کرده و 3 دوره عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی افزود: آقای نوری برای بخش های مختلف وزارت کشاورزی برنامه دارد و امیدواریم با رای بالا به عنوان وزیر جهاد کشاورزی انتخاب شده و عملکردی خوبی را رقم بزند.

 

غلامرضا نوری یکی از بهترین انتخاب های رئیس جمهور است

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: غلامرضا نوری یکی از بهترین انتخاب های رئیس جمهور است.

رضا علیزاده بیان کرد: بنظر بنده گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی توانمندی و شایستگی لازم برای هدایت وزارت جهاد کشاورزی را دارد.

نظر شما