شناسهٔ خبر: 68226644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مخالف برنامه کابینه پیشنهادی چهاردهم

ایزدخواه: چوب تندروی و افراط را از دو جناح سیاسی کشور خورده‌ایم

منیرسادات سیدرضا

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که دولت و مسئولیت در جمهوری اسلامی کاسبی اقتصادی و سیاسی نیست؛ امروز چوپ تندروی و افراطی از دو جناح سیاسی کشور خورده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، روح‌الله ایزدخواه در جلسه علنی امروز مجلس به عنوان مخالف برنامه و خط مشی دولت مسعود پزشکیان گفت: در روزهای اخیر شاهد طرح انتقادات تندی از جناح اصلاحات به رئیس‌جمهور بودیم که چرا از عناصر تندرو استفاده نشده است که اتفاقا این از نقطه قوت کابینه است؛ دولت و مسئولیت در جمهوری اسلامی کاسبی اقتصادی و سیاسی نیست و امروز چوب تندروی و افراط را از دو جناح سیاسی در کشور خورده‌ایم آن هم در شرایطی که رهبری به صراحت فرمودند تقسیم‌بندی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی را قبول ندارند و امسال از دو قطبی سازی پرهیز دادند.

وی جهت‌گیری‌های اعلام شده دولت همچون توانمندکردن مردم را خوب توصیف کرد و افزود: بنده از دانشجویانی بودم که در ابتدای دهه ۸۰ بیانیه تقدیر از آقای پزشکیان به خاطر رویکرد ضداشرافی ایشان را امضا کردم اما این رویکرد در برنامه وزرای معرفی شده کمرنگ است. بجز دو سه وزیر که برنامه‌شان را مبتنی بر عدالت اعلام کردند، این موضوع در برنامه سایر وزرا کمرنگ دیده می‌شود.

ایزدخواه با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت مردم و عدالت‌محوری و دوری از تبعیض گفت: انتظار می‌رود روحیه عدالت‌محوری در دولت در جریان باشد و همچنین شاهد مردمی‌سازی اقتصاد باشیم. علاوه بر این معاونین وزرا از جوانان انتخاب شود.

انتهای پیام

نظر شما